آکادمی هلاکوئی
1400/05/06
10:26
همانطور که قیمت بیت کوین به ۴۰ هزار دلار رسید، دامیننس آن نیز به ۵۰ درصد نزدیک تر شد

با توجه به اطلاعات به دست آمده از…

با توجه به اطلاعات به دست آمده از وب سایت TradingView.com، چیرگی بازار بیت کوین به ۴۹.۱۵ درصد از کل بازار رمزارزها رسیده است. این بالاترین سطح از دامیننس بیت کوین می باشد که از تاریخ ۳ می (۱۳ اردیبهشت) به آن دست یافته است.



Screenshot 2021 07 28 at 10 14 53 Bitcoin Dominance Inches Closer to 50 Percent as BTC Revisits 40K 300x164 - همانطور که قیمت بیت کوین به 40 هزار دلار رسید، دامیننس آن نیز به 50 درصد نزدیک تر شد

با این حال از اوج خود در تاریخ ۳ ژانویه (۱۴ دی) که ۷۳.۶۸ درصد بود، هنوز ۳۳ درصد پایین تر است.


پرچم دار رمزارزها علمکرد بهتری نسبت به آلت کوین ها برتر بازار داشته است و بهبود قیمتی مناسبی را تجربه کرده است.


بیت کوین با اینکه از طرف کمپانی آمازون ضربه دید و آن ها ادعا کردند که پذیرش بیت کوین و سایر رمزارزها از طرف آن ها شایعه ای بیش نبود، اما با این وجود صبح امروز دوباره سطح ۴۰ هزار دلار را لمس کرد.


دامیننس بیت کوین برای اولین بار از سال ۲۰۱۸ (۱۳۹۷) در اواخر ماه آوریل (اوایل اردبیهشت) به زیر ۵۰ درصد سقوط کرد. این اتفاق پس از توقف رالی قیمتی آن و برگشتن تمرکز بازار به سمت آلت کوین ها، افتاد.


در طی یک بازه زمانی یک ماهه از تاریخ ۱۶ آوریل (۲۷ فروردین) تا ۱۶ می (۲۶ اردیبهشت)، اتریوم در برابر بیت کوین ۱۰۸ درصد رشد کرد، و روایت “فلیپینینگ” را در بازار صعودی قبلی احیا کرد.


فلیپینینگ: معکوس شدن رشد اتریوم بجای بیت کوین و رشد دامیننس اتریوم در حالی که دامیننس بیت کوین در حال کاهش است.


در حالی که هارد فورک آینده “لندن” به عنوان یک کاتالیزور اصلی برای اتریوم، دومین رمزارز بزرگ شناخته می شود، جفت ارز ETH / BTC همچنان تحت فشار است.


اکنون جفت ارز اتریوم به بیت کوین به کمترین میزان خود یعنی ۰.۰۵۷ بیت کوین در طی یک ماه رسیده است.


اتریوم اکنون تنهاست. هر یک از آلت کوین های بزرگ مانند کاردانو، ریپل و دوج کوین اکنون در شرایط ناپایدار بازار در برابر پادشاه رمزارزها قیمت شان پایین آمده است.


“چیپ های آبی” دیفای مانند یونی سواپ و سولانا در حال حاضر ثابت هستند.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: U.today

انتهای خبر

0
0