آکادمی هلاکوئی
1400/01/22
16:45
نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (۲۲ فروردین)

کاهش دوباره بیت کوین به زیر ۶۰ هزار…

کاهش دوباره بیت کوین به زیر ۶۰ هزار دلار


پس از سه هفته انتظار ، بیت کوین دیروز سرانجام به سطح قیمتی بیش از ۶۰ هزار دلار رسید. علاوه بر این ، این ارز با روندی صعودی حرکت کرد و توانست تا سطح قیمتی ۶۱،۲۰۰ دلار برسد.


با این حال ، از آن زمان وضعیت تغییر کرد. درست زمانی که همه از این روند بسیارخوشحال بودند ، بیت کوین بار دیگر شروع به عقب نشینی کرد.


در ساعات بعدی ، بیت کوین تقریبا ۲۰۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داد و به سطح قیمتی پایین تری یعنی ۵۸۳۰۰ دلار در (صرافی Bitstamp) رسید و توانست قبل از سقوط خود به سطح فعلی خود یعنی ۵۹،۵۰۰ دلار مجدد به بالای ۶۰،۰۰۰ دلار برسد.


اندیکاتور های تکنیکال نشان می دهد، ۶۰،۰۰۰ دلار اولین سطح مقاومت اصلی در برابر افزایش بیت کوین است که قادر به بستن کندل روزانه روز گذشته در بالای آن نبود. در صورت انجام روند صعودی بیت کوین باید از نقطه عطف خود در سطح مقاومت بعدی ۶۱،۱۷۰ دلار عبور کند . این سطح قیمت همان سطح اوج قیمت ماه مارس یعنی ۶۱،۷۸۰ دلار است. در صورت روند نزولی و عبور بیت کوین از سطوح حمایتی ۵۹،۰۷۰ دلار ، ۵۸۳۵۵ دلار و ۵۷،۶۹۵ دلار می تواند افت قیمت ادامه یابد.


BTTTCS - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (22 فروردین)

BTCUSD. منبع: TradingView جهش ریپل به سطوح بالاتر ؛ XLM در بین ۱۰ ارز برتر


بازار آلت کوین نیز از روز شنبه روند لذت بخشی داشت. اتریوم توانست با ثبت بالاترین قیمت در تمام دوران بالاتر از سطح قیمتی ۲۲۰۰ دلار قرار گیرد. با این حال ، دومین ارز دیجیتال برتراز آن زمان کمی بیش از ۲ درصد افت داشته و کمی بالاتر از ۲۱۰۰ دلار قرار دارد.


بایننس کوین (BNB) همچنین با ۴۸۵ دلار به رکورد جدید خود دست پیدا کرد اما درسطح قیمتی ۴۷۵ دلار آرام گرفت. با این وجود ، بایننس کوین طی هفته گذشته بیش از ۴۰ درصد رشد کرده است.


Polkadot (-۵٪) ، Cardano (-۳٪) ، Uniswap (-۴٪) ، و Chainlink (-۳٪) نیز در تایم فریم ۲۴ ساعته مجددا اقدام به حرکت کرده اند.


در همین زمان ، لایت کوین با ۱۰٪ افزایش به ۲۵۰ دلار رسیده و استلار با ۲۵٪ افزایش به ۰.۶۱ دلار رسیده است. همچنین ، ارز XLM در بازار جایگزین ارز LINK درلیست ۱۰ ارز برتر بازار شده است.


عملکرد ریپل از همه ی آلت کوین های بزرگتر بهتر بود . پردازنده پرداخت مبتنی بر بلاکچین در درگیری قانونی دیگری علیه SEC پیروز شد زیرا قاضی نتبورن ( Hon. Sarah Netburn) تلاش کمیسیون را برای دسترسی به سوابق مالی شخصی مدیران شرکت ریپل را متوقف کرد.


ریپل تونست در ساعات بعدی حدود ۴۰٪ افزایش یابد و بالاترین قیمت ۳ ساله خود را با ۱.۴ دلار ثبت کند.


Alts - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (22 فروردین)

شاهد افزایش ارز های دیجیتالی از جمله Elrond (۱۵٪), Reserve Rights (۱۳٪), Zcash (۱۰٪), IOTA (۱۰٪), and NEM (۱۰٪) شدیم.


علی رغم برخی اصلاح ها در ارز های همچون Dent (-۱۶٪), Holo (-۱۵٪), KuCoin Token (-۱۵٪), Pundi X (-۱۵٪) و موارد دیگر ، ارزش بازار رمز ارزها بیش از ۲ تریلیون دلار باقی ماند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0