بتاسهم
1399/12/23
18:05
رنگ بندی کرونایی شهر‌های کشور/ سفر به کدام شهر‌ها در نوروز ۱۴۰۰ ممنوع نیست؟ 🔹طبق آخرین آمار از اپلیکیشن ماسک باتوجه به شیوع گسترده این ویروس در اس...

رنگ بندی کرونایی شهر‌های کشور/ سفر به کدام شهر‌ها در نوروز ۱۴۰۰ ممنوع نیست؟



🔹طبق آخرین آمار از اپلیکیشن ماسک باتوجه به شیوع گسترده این ویروس در استان خوزستان ۱۱شهرستان این استان در وضعیت قرمز کرونایی هستند که باتوجه به کاهش شهر‌های نارنجی و آبی در هفته‌های اخیر با ۳۱ شهرستان نارنجی، ۲۵۲ شهرستان زرد و ۱۵۴ شهرستان آبی مواجه هستیم.



🔹فهرست شهر‌های قرمز کرونا:


شهر‌های آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.



🔹فهرست شهر‌های نارنجی کرونا:


ارومیه، اشنویه، خوی، ماکو، نقده در استان آذربایجان غربی، شهرضا در استان اصفهان، امیدیه، ایذه، باغ ملک، حمیدیه، شوش، هفتکل، هندیجان و اندیمشک در استان خوزستان، دهلران در استان ایلام، دامغان و شاهرود در استان سمنان، پاسارگارد، گراش، لامرد، خنج و مهر در استان فارس، سیرجان در استان کرمان، کهگیلویه و گچساران در استان کهگیلویه و بویر احمد، گرگان در استان گلستان، رودبار و رودسر در استان گیلان، آمل، رامسر و ساری در استان مازندران و خمین در استان مرکزی شهر‌های با وضعیت نارنجی کرونا در هفته آینده هستند.


🔸نکته حائزاهمیت این است که رنگ بندی های اعلام شده ممکن است در روزهای آتی با تغیراتی همراه باشد.

انتهای خبر

0
0