اقتصاد نیوز
1400/02/22
01:24
🔴پایان دوره استفاده از دلار به پایان رسید؟/ خبر بد برای دلار آمریکا/ اثر دوج برای اتریوم ▫️اقتصادنیوز: براساس 'گزارش صندوق بین المللی پول،استفاده ...

🔴 پایان دوره استفاده از دلار به پایان رسید؟/ خبر بد برای دلار آمریکا/ اثر دوج برای اتریوم


▫️اقتصادنیوز: براساس 'گزارش صندوق بین المللی پول،استفاده از دلار آمریکا به عنوان ذخیره ارزی روند کاهشی به خود گرفته وبانک های مرکزی در سراسر جهان سهم ذخایر دلار آمریکا را کاهش داده اند.



▫️قیمت طلا در روز سه شنبه کمی افت پیدا کرد. با پایین آمدن قیمت، فرصت برای افرادی که به دنبال خرید در کف بودند فراهم شد. فلزات سودآوری معمول معاملات آتی کوتاه مدت را بدست آوردند ، زیرا سودهای اخیر بازارها را به اوج چند هفته ای سوق داد



▫️دلار که اوایل روز سه شنبه به دلیل نگرانی از افزایش فشارهای قیمت که پیش بینی می شود ارزش آن را کاهش پیدا کند ، به پایین ترین سطح ۱۰ هفته ای سقوط کرد.



▫️«اثر دوج» ها اتریوم را به روند افزایشی رسانده است.طبق داده های صرافی های بزرگ ، متوسط هزینه معامله اتریوم اکنون ۶۴ دلار است که بخشی از آن تقاضای رمز اتریوم شیبا هستند. دو هفته گذشته برای اتر (ETH) هفته حیرت انگیزی بوده است، زیرا ارز رمزنگاری شده بیش از ۸۰ درصد افزایش یافته و به بالاترین قیمت ۴۲۰۰ دلار رسیده است.



#بیت_کوین



@EghtesadNews_com



انتهای خبر

0
0