آکادمی هلاکوئی
1399/12/16
22:25
مجلس سنای آمریکا، بسته ی حمایتی ۱.۹ تریلیون دلاری را تصویب کرد! تاثیرات احتمالی این تصمیم بر بازار ارز های دیجیتال!

بسته ی حمایتی ۱.۹ تریلیون دلاری دولت جو…

بسته ی حمایتی ۱.۹ تریلیون دلاری دولت جو بایدن برای مقابله با اثرات اقتصادی همه گیری ویروس کرونا، در روز شنبه توسط مجلس سنا، تصویب شد. این موضوع می تواند تاثیر مثبتی بر بازار ارز های دیجیتال داشته باشد.


تغییرات نهایی این لایحه توسط این مجلس اعمال شده است و هم اکنون می تواند به امضای نهایی رئیس جمهور، برسد.


انتظار می رود اقدامات نهایی در هفته ی آینده انجام شود.


این بسته ی حمایتی، پرداخت هفتگی ۳۰۰ دلاری را برای بیکاران از اوایل سپتامبر(شهریور) فراهم می آورد. همچنین ۱۴۰۰ دلار به شکل مستقیم به برخی آمریکایی ها پرداخت می شود و ۳۵۰ میلیارد دلار نیز به ایالت ها و فرمانداری های محلی اعطا می شود.


اهمیت این بسته ی حمایتی برای بازار ارز های دیجیتال!


۱.احتمالا این بسته ی احتمالی موجب پامپ قیمت ها در بازار سهام آمریکا خواهد شد. همین موضوع می تواند باعث افزایش قیمت ها در بازار ارز های دیجیتال بشود. مخصوصا اگر این مبالغ، جهت خرید مستقیم ارز های دیجیتال، استفاده شود.


۲.سرمایه گذاران ارز های دیجیتال، ماه هاست که منتظر اثرات ناشی از اقدامات دولت ها و بانک های مرکزی برای مبارزه با تاثیرات کرونا بر اقتصاد می باشند. این اقدامات باعث کاهش رشد اقتصادی، ایجاد تورم و در نهایت افزایش قیمت بیت کوین خواهد شد.


۳.تمامی بسته های حمایتی بدون مشورت با فدرال رزرو تصویب شده اند تا باعث جلوگیری از نابودی اقتصادی در کوتاه مدت شود. همین امر باعث شده که تنها راه دولت برای تامین این بسته ها، چاپ پول باشد و این اقدام باعث شده تا انتقاداتی در خصوص انبوه بدهی های دولت ها، مطرح شود.


قیمت بیت کوین همزمان با تصویب این بسته ی حمایتی، مجددا رنگ سبز به خود گرفت و رشد قیمتی ۵۰۰ دلاری را تجربه کرد. در زمان نوشته شدن این خبر قیمت بیت کوین در ۴۸۲۱۲.۷۴ دلار قرار دارد و نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ۰.۲۱ درصد رشد داشته است.


این مطلب صرفا ترجمه ای از منبع یاد شده می باشد و آکادمی هلاکوئی مسئولیتی در قبال آن ندارد.


منبع: Coindesk


انتهای خبر

0
0