آکادمی هلاکوئی
1400/08/20
23:40
جدیدترین آپدیت های صرافی Bybit و اضافه کردن پاداش و جفت های جدید!

بایبیت (Bybit)، یک صرافی پیشرو مبادلات ارزهای دیجیتال…

بایبیت (Bybit)، یک صرافی پیشرو مبادلات ارزهای دیجیتال مشتقات در جهان، با افتخار بایبیت ریواردز هاب (Bybit Rewards Hub) را ارائه می دهد. با این ابتکار جدید، اکنون می توانید پاداش های پرسودی را فقط با انجام کارهای ساده در حین معامله، به دست آورید.


Bybit Rewards Hub تا ۶۰۰ دلار پاداش ارائه می دهد


برای انگیزه دادن به تازه واردان حوزه ارزهای دیجیتال و معرفی شیوه های مختلف معاملاتی به آنها، صرافی Bybit، ابتکار Rewards Hub خود را راه اندازی کرده است.


بایبیت - جدیدترین آپدیت های صرافی Bybit و اضافه کردن پاداش و جفت های جدید!

از نوامبر ۲۰۲۱(آبان-آذر)، پنج برنامه پاداش در این مرکز در دسترس است. با ابتکار «کوپن معامله بزرگ(Big Deal Coupon)»، تمام کاربرانی که برای اولین بار سپرده گذاری حداقل ۰.۰۵ بیت کوین (BTC)، ۰.۸ اتر (ETH)، ۶۱۰ ایاس (EOS)، ۲۵۰۰ ریپل (XRP) یا ۳۰۰۰ تتر (USDT) را ظرف ۴۸ ساعت انجام می دهند. ثبت نام آنها، فرصتی برای برنده شدن برخی از جوایز خواهد بود.


کسانی که هفت روز متوالی معامله می کنند، می توانند “کوپن معامله گر فعال(Active Trader Coupon)” را مطالبه کنند. این پرومو(promo)، فقط روزهای معاملاتی بعد از ۲۹ نوامبر(۸ آذر) ۲۰۲۱ (۹:۰۰ صبح به ساعت محلی) را محاسبه می کند.


معامله گران می توانند با واریز ۱ بیت کوین پس از ۲۹ نوامبر۲۰۲۱ (۹:۰۰ صبح UTC) درپروموی “کوپن کل سپرده (Total Deposit Coupon)” شرکت کنند. سپرده ها در سایر دارایی ها، واجد شرایط پرومو نیستند.


« کوپن سود بگیر/ استاپ لاس(Take Profit/Stop Loss Coupon)»، پرومویی منحصربه‌فرد است و در صورتی که یک سفارش با TP/SL فعال شده باشد، با موفقیت اجرا شده و به‌عنوان یک موقعیت حفظ شود، کوپن اعطا می‌کند. استلاپ لاس های بعدی در این پرومو به حساب نمی آیند. TP/SL اضافه شده در قسمت پوزیشن نیز واجد شرایط این پرومو نخواهد بود.


و آخرین مورد، «کوپن جفت‌های تجاری جدید تتر (New USDT Trading Pairs Coupon)» برای کسانی که حداقل یک قرارداد دائمی تسویه‌شده با USDT علاوه بر BTC/USDT معامله می‌کنند، ارائه می‌شود.


هر جایزه یا کوپن فقط یک بار قابل مطالبه است.


Bybit با مرکز بای فای (ByFi) در صحنه دیفای (DeFi) و نحوه انجام آن


Bybit به عنوان یکی از پیشروترین پلتفرم‌های معاملات ارزهای دیجیتال، به ۳ میلیون مشتری در سراسر جهان خدمات ارائه می‌دهد و تلاش می‌کند تا مطمئن‌ترین صرافی برای کلاس دارایی‌های دیجیتال در حال ظهور باشد. علاوه بر نمونه معاملاتی مشتقات شناخته شده در جهان، برای کاربرانش داشبورد معاملاتی راحت و مدرن را ارائه می‌دهد.


اخیرا مرکز ByFi به مجموعه ابزارهای ارائه شده توسط Bybit اضافه شده است. این شامل چندین نمونه درآمد غیرفعال از بخش های مختلف حوزه جهانی DeFi است.


گزینه “استیکینگ منعطف(Flexible Staking)” آن، ساده ترین راه برای کسب درآمد از دارایی های رمزنگاری قفل شده، مشابه سپرده های بانکی قدیمی است. بیت کوین ها (BTC)، اترها (ETH)، USDT و USDC، همگی توسط نمونه استیکینگ منعطف Bybit، پذیرفته می شوند.


نمونه دیفای ماینینگ (DeFi Mining) اساسا همان پیشنهاد است، اما برای توکن‌های LP. در زمان انتشار این مطلب، سودآورترین برنامه ها برای جفت کرو دائو توکن/ تتر (CRV/USDT) معرفی شده است. معامله گران می توانند با قفل کردن توکن های خود تا ۱۷ درصد سود سالیانه کسب کنند.


محصول دوئال اسست ماسنینگ (Dual Asset Mining)، یک درگاه بهینه برای بهره‌وری در یونی سوآپ وی ۳ (UniswapV۳) ارائه می‌کند. قراردادهای یک روزه، برای دارایی های مختلف با حداکثر ۲۸۸.۸ درصد سود سالیانه ارائه می شود.


در نهایت، بایبیت لانچ پول (Bybit Launchpool) به کاربران اجازه می دهد تا توکن های BIT را به اشتراک بگذارند و دارایی های رمزنگاری شده را جمع آوری کنند.


تیم موفقیت مشتری Bybit، به مشتریان هر پلتفرم پشتیبانی آنلاین ۲۴/۷ ارائه می دهد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0