بتاسهم
1400/09/10
12:55
نشست خبری «یک دیدار، یک عرضه» ویژه پذیره‌نویسی سهام در دست انتشار شرکت بیمه اتکایی تهران رواک (سهامی عام در شرف تاسیس) با حضور مدیران این مجموعه در...

نشست خبری «یک دیدار، یک عرضه» ویژه پذیره‌نویسی سهام در دست انتشار شرکت بیمه اتکایی تهران رواک (سهامی عام در شرف تاسیس) با حضور مدیران این مجموعه در فرابورس برگزار شد...



در ابتدای این جلسه محسن قره‌خوانی، نماینده هیئت موسس بیمه اتکایی تهران رواک با اشاره به اینکه سهام در دست انتشار شرکت تهران رواک به عنوان پنجمین شرکت بیمه اتکایی در روز بیمه ۱۳ آذرماه، پذیره نویسی خواهد شد، گفت:


✅ شرکت‌های بیمه معمولا منابع زیادی برای سرمایه گذاری دارند و نقش بسیار اساسی شرکت‌های بیمه جلوگیری از خسارت است و صنعت بیمه باید کاری کند که ایمنی در جامعه افزایش یابد.



✅ هر سال ۳۰ تا ۳۵ درصد حق بیمه تولیدی افزایش می‌یابد. در گزارش اخیر بیمه مرکزی حق بیمه در سال ۹۹ به رقم ۸۹ هزار میلیارد تومان رسیده و پیش‌بینی می‌شود در سال ۱۴۰۰ این رقم از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان عبور کند.



✅ مواردی مانند جبران خسارت، افزایش ایمنی، افزایش آرامش و سرمایه‌گذاری همگی نقش‌های یک شرکت بیمه برای جامعه است و همان نقش‌ها را شرکت‌های بیمه اتکایی برای شرکت‌های بیمه ایفا می‌کنند و شرکت‌های بیمه‌ای خودشان را نزد شرکت‌های اتکایی بیمه می‌کنند و این چرخه همین طور ادامه دارد.

انتهای خبر

0
0