اقتصاد آنلاین
1400/02/26
13:02
بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز (۲۶اردیبهشت) / خودرویی ها در صدر توجه افراد حقیقی قرار گرفتند

افراد حقیقی در بورس امروز ۲۲۰میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه محصولات شیمیایی و همچنین سهام برکت بود.

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ حقوقی‌ها امروز حدود ۲۲۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد سه هزار و ۱۱۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۲۳درصد یعنی ۷۰۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان هفت درصد از کل معاملات شد.


بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «محصولات شیمیایی»، «فلزات اساسی» و «مواد و محصولات دارویی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌‌های «خودرو و ساخت قطعات» و «محصولات کامپیوتری الکترونیکی» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.


سه نماد «برکت»، «وپاسار» و «فملی» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «خودرو»، «خساپا» و «وپارس» معطوف بود.


مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری گروه دارویی برکت حدود ۲۵میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی ایران خودرو با برتری حدود ۳۰میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.


امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۳۰نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۸۳نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۱۸۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۳۶۰میلیارد تومان بود.


برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی روی آنها کلیک کنید


تغییر مالکیت حقیقی حقوقی26.02.1400
بیشترین تغییر مالکیت صنایع26.02.1400
انتهای خبر

0
0