اقتصاد آنلاین
1400/06/20
15:00
بیشترین ارزش معاملات سهام(۲۰شهریور) / رمپنا با ۲۸۰میلیارد تومان، بیشترین سهم از معاملات امروز را داشت

امروز معامله‌گرها ۲۸۰میلیارد تومان سهام گروه مپنا خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فلزات اساسی تعلق داشت و ۱۸درصد از کل سهام مهندسی صنعتی روان فن آور معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی ؛ روز جاری در مجموع حدود هفت هزار و ۵۴۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «رمپنا»، «برکت»، «فرابورس»، «شبندر» و «شستا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.


در اولین روز هفته معادل ۲۸۰میلیارد تومان سهام گروه مپنا دست به دست شد، گروه دارویی برکت پس از معاملاتی به ارزش ۱۷۰میلیارد تومان دوم شد و سهام فرابورس ایران نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.


بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فلزات اساسی» تعلق داشت به طوری که ۷۲۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات ۶۱۰میلیارد تومانی دوم شد و «بانک‌ها و موسسات اعتباری» در جایگاه سوم قرار گرفت.


امروز ۱۸درصد از کل سهام مهندسی صنعتی روان فن آور (خفناور) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۰.۱درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۱۰سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۶۰نماد نخست اختصاص داشت.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید


بیشترین ارزش معاملات 00.06.20
رتبه بندی ارزش معاملات 00.06.20.gif
انتهای خبر

0
0