آکادمی هلاکوئی
1400/10/17
12:10
پنج پروژه برتر NFT در سال ۲۰۲۲

با پیشرفت های فناوری، NFT ها درحال آغاز…

با پیشرفت های فناوری، NFT ها درحال آغاز مرحله جدیدی از دنیای دیجیتال هستند. معرفی جهانی متای فیس‌بوک نشان‌دهنده حرکت به سمت عصر فراجهت است که در آن تجربیات تقویت‌شده مبتنی بر NFT، سنگ بنای شبکه‌های اجتماعی نسل بعدی خواهند بود. به عنوان مثال، NFT ها به عنوان حامل ارزش برای پلتفرم اجتماعی دیجیتال گسترده در بازی های بلاک چین و سایر بازی های قابل تعامل، عمل می کنند.


۱. CryptoPunks

این یکی از اولین توکن‌های غیرقابل تعویض روی اتریوم است. این پروژه شامل ۱۰۰۰۰ تصویر ۲۴×۲۴ پیکسلی الگوریتمی از یک فرد با ویژگی‌های تصادفی مانند کلاه و لوله است. لاروا لبز CryptoPunks را تولید کرد. برای مولد شخصیت، تیم از صحنه پانک لندن و فیلم ها و ادبیات الهام گرفت.


برای شروع، این یکی از ابتکارات اولیه NFT در اتریوم است. این بازی سال‌ها قبل از CryptoKitties، یک پروژه برجسته پرورش دهنده بلاک‌چین/پروژه NFT، راه‌اندازی شد. ابتکار پیشگام بودن به ارزش می افزاید. دوم، فقط ۱۰۰۰۰ کریپتوپانک وجود دارد. این امر ازنظر کلکسیونی، آنها را کمیاب می کند.


۲. CryptoDragons

CryptoDragons یک متاورس اژدهای NFT است که ممکن است صنعت بلاک چین را تغییر دهد. توسعه دهندگان پروژه فرصتی نادر برای مشاهده اولین پیشرفت CryptoDragons Metaverse فراهم می کنند.


یک مجموعه محدود ۱۰K از تخم های NFT وجود دارد که از تخم مرغ های معمولی، حماسی و افسانه ای اژدها تشکیل شده است. جدای از آن، اژدهای NFT از این تخم‌های NFT بیرون می‌آیند. علاوه بر این، تصاویر تخم ها با هوش مصنوعی تولید می شوند.


۳. Deadfellaz

این مجموعه ای از ۱۰۰۰۰ NFT زامبی است که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است. هر Deadfella با ترکیب بیش از ۴۰۰ ویژگی متمایز، از جمله بیش از ۵۰ لباس ساخته شده است. با بسیاری از ویژگی های متمایز، هر Deadfella در نوع خود بی نظیر است.


تیم NFT نقشه راه ۲.۰ خود را شامل بروزرسانی‌های پروژه هیجان‌انگیز متعدد اعلام کرد. همکاری های تجاری، NFT فهرست شده در OpenSea و Nifty Gateway و لیوان ها و پیراهن های محدود. این پروژه ۲۴ قطعه از DeadFellaz Decentraland Estate را به دست آورده است. این NFT های منحصر به فرد برای خرید در OpenSea در دسترس هستند.


۴. The Novatar

هدف پروژه نواتار ارائه یک حس انسانی به حضور مجازی و واقعی جلوه دادن آن است. نواتار با رشد و توسعه از نظر فیزیکی تغییر خواهد کرد. علاوه بر این، پویایی بلاک چین به آواتار امکان می‌دهد بزرگ شود یا کودک بماند و تصمیم با صاحب آن است.


یک نوزاد NFT Novatar به یک بزرگسال تبدیل می شود و این اولین ویژگی پروژه است که نواتار را از رقبای خود متمایز می کند. این نواتارها به کاربران این امکان را می دهند که هویت متای جدیدی ایجاد کنند.


۵. MetaHero

Metahero قصد دارد ده میلیون کاربر بعدی رمزارز را با ادغام متاسکن(metascan) در Metaverse جذب کند. همچنین، فناوری اسکن سه بعدی و قراردادهای هوشمند توکن های غیرقابل تغییر(NFT) در Metahero، یک پروژه جدید که در زنجیره هوشمند بایننس (BSC) راه اندازی شده است. Metahero از فناوری اسکن سه بعدی برای ارزیابی اشیاء دنیای واقعی و ارائه آنها به صورت دیجیتالی استفاده می کند و NFT های منحصر به فرد ایجاد می کند.


Metahero با رهبر صنعت، Wolf Studio، شرکتی که فناوری آن در بخش های موسیقی، بازی و مد مورد استفاده قرار گرفته است، دست به دست هم داده اند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coinquora


انتهای خبر

0
0