اقتصاد آنلاین
1400/05/10
18:12
مشتریان پیش فروش یک ساله ایران خودرو مشخص شدند

قرعه‌کشی هفدهمین مرحله پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار شد و اسامی مشتریان نهایی پس از تایید اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین ، نتایج پس از تایید فرآیند قرعه‌کشی توسط نهادهای نظارتی از طریق سایت اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اعلام خواهد شد.


همچنین پیامک اطلاع‌رسانی برای منتخبان ارسال می‌شود، اما برای اطمینان بیشتر مشتریان نتایج را از طریق سایت اینترنتی پیگیری کنند.


برگزیدگان به مدت پنج روز مهلت دارند تا نسبت به واریز وجه اولیه براساس بخشنامه فروش اقدام کنند، در غیر این صورت نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد.


در این طرح پنج محصول پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای، سورن‌پلاس، رانا پلاس، دنا پلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک با موعد تحویل خرداد تا مرداد ۱۴۰۱ عرضه شد.


در چهار ماهه نخست امسال گروه صنعتی ایران‌خودرو موفق به تولید ۱۴۵ هزار و ۴۵ دستگاه خودرو شد.


این گروه صنعتی توانست در این مدت ۱۰۳ هزار و ۷۶۵ دستگاه در گروه پژو، ۱۲ هزار و ۲۴۶ دستگاه در گروه سمند، ۱۶هزار و ۵۱۶ دستگاه دنا، ۹هزار و ۵۱۲ دستگاه رانا، یک‌هزار و ۸۸۰ دستگاه هایما، یک‌هزار و ۲۳ دستگاه تارا و ۱۰۳ دستگاه پژو ۲۰۰۸ تولید کند. پژو ۲۰۰۸ بعد از مدت‌ها به جدول تولید این خودروساز بازگشته است و در سه ماهه نخست امسال هیچ خودرویی از آن تولید نشده بود.


برپایه این گزارش، جمع تولیدات این خودروساز در چهار ماهه ابتدایی امسال در هم‌سنجی با پارسال رشد ۳۷.۷ درصدی داشته است.


انتهای خبر

0
0