بورس پرس
1401/08/24
12:08
آخرین روز معامله ۷ نماد قبل از مجمع و افزایش سرمایه + بازگشت ۱۵ شرکت

در برابر توقف ۷ نماد بورسی و فرابورسی برای برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده، ۱۴ شرت و یک بانک بازگشایی و به تابلو معاملات بازگشتند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در پایان معاملات امروز، نماد شرکت های تجهیز نیروی زنگان؛ سیمان سپاهان و کشت و صنعت جوین برای برگزاری مجمع سالانه، شمالشرق شاهرود و خدمات فنی فولاد یزد برای مجمع عادی بطور فوق العاده، فولاد خراسان برای مجمع فوق العاده، خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر برای جلسه هیات مدیره، متوقف می شود.


بر این اساس، "شزنگ، سپاها، جوین" برای تصویب صورت های مالی، "کشرق، خفولا" برای انتخاب اعضای هیات مدیره، "فخاس، حبندر" برای افزایش سرمایه ۱۵۲ و ۶۷ درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی، پنج شنبه و شنبه هفته جاری و آینده تصمیم گیری می کنند.


همچنین نماد شرکت های به پرداخت ملت؛ تامین سرمایه نوین پس از برگزاری مجمع فوق العاده، پتروشیمی آبادان؛ صنعتی دریایی ایران؛ گروه امیر؛ نیرو سرمایه؛ بانک شهر؛ تجارت الکترونیک پارسیان کیش؛ سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران؛ تجارت الکترونیک پارسیان؛ مهندسی حمل و نقل پتروشیمی؛ لیزینگ پارسیان؛ قند ثابت خراسان پس از افشای اطلاعات با اهمیت، پویا زرکان آق دره پس از رفع ابهام در اطلاعات، سیمان کردستان با لغو مجمع سالانه، بازگشایی و به تابلو معاملات بازگشتند.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0