آکادمی هلاکوئی
1401/03/21
17:40
۲۳۰ میلیون دلار پوزیشن اتریوم در یک روز لیکوئید شد

اتریوم یکی از بزرگترین بازنده ها در مقیاس…

اتریوم یکی از بزرگترین بازنده ها در مقیاس روزانه است، زیرا این دارایی به پایین ترین موقعیت خود در بیش از یک سال گذشته سقوط کرده است. به طور طبیعی، این باعث دردسر زیادی برای برخی از معامله گران شده است، زیرا پوزیشن های لیکوئید شده ETH بیش از ۲۰۰ میلیون دلار در مقیاس ۲۴ ساعته است.


پس از هفته معاملاتی نسبتا مثبت، بیت کوین و بقیه بازار دیروز به شدت ربزش کردند که شاید به دلیل رکورد تورم ایالات متحده (افزایش سالانه ۸.۶ درصدی) باشد.


بیت کوین نسبتا سریع از بالای ۳۰۰۰۰ دلار به زیر ۲۹۰۰۰ دلار رسید، اما بیشتر آلتکوین ها آسیب بیشتری دیدند.


Solana، Avalanche، Polkadot و MATIC در یک روز نزدیک به ۱۰ درصد از دست داده اند. دوجکوین، شیبا، ریپل و کاردانو نیز افت کردند. ارزش کل بازار با بیش از ۸۰ میلیارد دلار کاهش در روز به ۱.۱۵۰ تریلیون دلار رسیده است.


اتریوم در مقیاس روزانه بیش از ۱۰ درصد از دست داده است. دومین ارز دیجیتال بزرگ به زیر ۱۶۰۰ دلار سقوط کرد و به پایین ترین قیمت خود از مارس ۲۰۲۱ رسید.


همانطور که انتظار می رفت، لیکوئید شدنها در رابطه با ETH به شدت افزایش یافت. در مقیاس ۲۴ ساعته، آنها به حدود ۲۳۰ میلیون دلار افزایش یافته اند.


لیکوئید شدن کلی نزدیک به ۴۰۰ میلیون دلار است، به این معنی که موارد مربوط به پوزیشن های ETH بیش از نیمی از کل را تشکیل می دهند.


در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۱۰۰۰۰۰ معامله گر شاهد نابودی پوزیشن خود بوده اند.


Allcoins11 - 230 میلیون دلار پوزیشن اتریوم در یک روز لیکوئید شد

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0