سهامیاب - آموزش بورس
1400/05/11
08:18
#کانی_غیرفلزی ✍️روز گذشته بیشتر نمادهای این گروه با صف خرید بسته شدند. شاخص این گروه طی یک ماه اخیر بازدهی کمتر از 10 درصد داشته و به نظر وقت آن ر...

#کانی_غیرفلزی



✍️روز گذشته بیشتر نمادهای این گروه با صف خرید بسته شدند. شاخص این گروه طی یک ماه اخیر بازدهی کمتر از ۱۰ درصد داشته و به نظر وقت آن رسیده که خون جاری شده در بازار قدری هم به رگ‌های این صنعت کوچک برسد.



✅در این گروه #کاذر با بیش از ۱۶ میلیارد تومان معامله به مصاف مقاومت ۱.۵۶۰ تومانی رفته است و چنانچه موفق به گذر از این سد گردد، هدف ۱.۸۰۰ تومانی را دنبال خواهد کرد.



📈در سوی دیگر #کفپارس را داریم که طی یکسال گذشته ریزش ۸۴ درصدی را تجربه کرده است. اوضاع تولید و فروش شرکت رو به بهبود است. همچنین نرخ فروش محصولات جهش بااهمیتی داشته است. در نتیجه این رویداد سود ۳ ماه دوم رشد ۲ برابری نسبت به ۳ ماه نخست دوره داشته است. این سهم در میان‌مدت پتاسیل یک رشد بیش از ۳۰ درصدی را داراست.



🌀در نهایت به #کهمدا اشاره داریم که از نظر بنیادی شرایط خوبی دارد. رشد نرخ شیشه عاملی برای جهش سود شرکت خواهد بود. این سهم در صورت گذر از مقاومت ۹۸۰ تومانی، راهی هدف نخست ۱.۱۰۰ تومانی خواهد شد.



انتهای خبر

0
0