سهامیاب - آموزش بورس
1400/03/25
08:40
#فلزی_و_معدنی ✍️در بازار دیروز، حقوقی‌ها به سهام گروه فلزی و معدنی توجه بیشتری داشتند به گونه‌ای که افزایش تقاضا محسوس بود و شاهد خروج پول حقیقی‌ه...

#فلزی_و_معدنی



✍️در بازار دیروز، حقوقی‌ها به سهام گروه فلزی و معدنی توجه بیشتری داشتند به گونه‌ای که افزایش تقاضا محسوس بود و شاهد خروج پول حقیقی‌ها از این گروه بودیم ولی شاخص فلزات اساسی با رشد ۱۱ هزار واحدی به کار خود پایان داد.



🔰در گروه سنگ‌آهنی می‌توان به #کگل اشاره کرد که بیشترین تاثیر را در بازار دیروز بر شاخص گذاشت و مورد توجه سهامداران حقیقی قرار گرفت و دو بار به صف خرید نشست. این سهم با عبور پرقدرت از سقف مثلث با افزایش تقاضا رو به رو شد و با صف خرید به کار خود پایان داد. بنابراین انتظار می‌رود به مرور پیشروی کگل تا قیمت‌‌های ۱.۶۵۰ تومانی و سپس ۱.۸۰۰ تومانی را داشته باشیم.



📈در گروه فلزی هم #ذوب به عنوان پدر صنعت فولاد با رشد حدود ۳ درصدی مورد توجه حقیقی‌ها قرار داشت. این سهم با خروج از کانال نزولی خود، هدف اول ۴۲۰ تومانی را پیش رو دارد. در سوی دیگر #فخوز را داریم که مدتی است حد فاصل قیمت‌های ۱.۴۰۰ تا ۱.۶۰۰ تومان در نوسان است. به نظر می‌رسد با رسیدن گزارش خرداد ماه، به مرور شاهد خروج فخوز از این تراکم و حرکت به سمت قیمت‌های ۱.۸۰۰ تومانی باشیم.



انتهای خبر

0
0