سنا
1401/07/02
09:30
خاتمه هفته پایانی تابستان با ۱ هزار میلیارد تومان معامله

بورس انرژی ایران هفته پایانی شهریورماه ۱۴۰۱ را با بیش از ۹ هزار و ۹۷۵ میلیارد و ۵۴۵ میلیون ریال ارزش معاملات خاتمه داد. بیش از ۹ هزار و ۱۸۷ میلیارد ریال از این معاملات برای دادوستد ۶۰ هزار و ۸۱۵ تن فراورده هیدروکربوری در تابلوی بازار فیزیکی این بورس انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) و به نقل از بورس انرژی ایران، در هفته گذشته ۲۷۷ میلیون و ۲۵۲ هزار و ۵۶۰ کیلووات‌ساعت برق به ارزش ۲۱۰ میلیارد و ۵۸۵ میلیون ریال در تابلوی برق بورس انرژی ایران خرید و فروش شد. هزار و ۱۷۰ ورق سلف موازی استاندارد با سررسید یک سال و بیشتر به ارزش ۱۷۹ میلیارد و ۴۰۶ میلیون ریال و ۲۴ قرارداد آتی به ارزش ۳ میلیارد و ۶۱۷ میلیون ریال نیز معامله شدند. همچنین در هفته گذشته ۴ هزار و ۴۰۰ ورق گواهی ظرفیت به ارزش ۲۱۴ میلیارد و ۷۷۷ میلیون ریال فروخته شد.


معاملات چهارشنبه هفته گذشته


روز چهارشنبه بیش از ۱۱ هزار و ۵۸۱ تن فراورده به ارزش ۲ هزار و ۵۹۵ میلیارد و ۳۵۴ میلیون ریال در بورس انرژی ایران معامله شد.


در رینگ بین‌الملل ۴ هزار تن حلال ۴۰۲ عمده و ۵۰۶ تن نرمال‌بوتان پالایش نفت کرمانشاه، ۲ هزار تن نفت‌گاز(گازوئیل) شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، هزار و ۵۰۰ تن رافینت۲ عمده شرکت پتروشیمی شیمی‌بافت و هزار تن رافینت عمده پتروشیمی بیستون معامله شدند.


در رینگ داخلی نیز ۲ هزار تن آیزوریسایکل پالایش نفت اصفهان، ۵۲۹ تن اکستراکت نفت سپاهان و ۴۶.۵ تن حلال ۴۰۲ پالایش نفت تبریز دادوستد شد.


عرضه‌های شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱


بورس انرژی ایران شنبه ۲ مهرماه ۱۴۰۱ میزبان عرضه ۳۰۰ تن برش سنگین حاصل از پالایشگاه نفت و پتروشیمی به جز بنزین و گازوئیل پتروشیمی بیستون در رینگ بین‌الملل، ۱۰۰ تن برش هیدروکربن حاصل از ضایعات پتروشیمی عاری از هرگونه فرآورده یارانه‌ای پتروشیمی بیستون در رینگ داخلی و ۲۵۵ تن نرمال پنتان (پنتان) شرکت اکسیر حلال عسلویه در رینگ داخلی است.


انتهای خبر

0
0