سهامیاب - آموزش بورس
1399/12/02
07:46
#خودروسازی 🚦 در گروه خودروسازی فشار عرضه‌ها در شرایطی بالا است که طبق مصوبه جدید کمیسیون صنایع و معادن مجلس، شورای رقابت از پروسه قیمت‌گذاری خودرو...

#خودروسازی



🚦 در گروه خودروسازی فشار عرضه‌ها در شرایطی بالا است که طبق مصوبه جدید کمیسیون صنایع و معادن مجلس، شورای رقابت از پروسه قیمت‌گذاری خودرو حذف می‌شود. این خبر می‌تواند روند معاملات در خودرویی‌ها را بهبود ببخشد.



🚗 در این گروه کماکان همه نگاه‌ها به #خساپا است. این سهم در محدوده ۲۳۵ تومانی به حمایت خوبی می‌رسد و انتظار می‌رود از این نقاط شاهد برگشت سهم به طرف کانال ۳۰۰ تومانی باشیم. در #خودرو روند معاملات با صف فروش دنبال می‌شود. برای این سهم می‌توان برگشت از محدوده حمایتی ۲۵۵ – ۲۶۰ تومانی را متصور بود.



🚙 در دو نماد #خزامیا و #خپارس بعید است که اصلاح بیش از ۱۰ درصدی داشته باشیم. #خبهمن نیز پاسوز گروه شده است. بازار کماکان در انتظار موافقت سازمان با افزایش سرمایه #خپارس و #خبهمن است. نکته مهم اینکه زامیاد برنامه تجدید ارزیابی را دارد و به نظر با شفاف‌سازی شرکت روند معاملات بهتری را در این نماد داشته باشیم. و در نهایت اشاره به #خدیزل داشته باشیم که پس از اصلاح اخیر می‌تواند در مرز قیمت‌های ۴.۰۰۰ تومانی مورد توجه قرار بگیرد.



انتهای خبر

0
0