رمزارز نیوز
1401/02/29
12:30
حذف کارمزد تراکنش دوج کوین!

پلتفرم معاملات سهام Robinhood، در بیانیه‌ای گفته است که کیف پول جدیدش به نام Robinhood ۳ به کاربران امکان… مطالعه مطلب ...

پلتفرم معاملات سهام Robinhood، در بیانیه‌ای گفته است که کیف پول جدیدش به نام Robinhood ۳ به کاربران امکان نگهداری از کلیدها، کسب سود، خریدوفروش و سواپ ارزهای دیجیتال ازجمله NFT ها را بدون پرداخت کارمزد، هزینه‌های شبکه یا کمیسیون می‌دهد. گفته می‌شود کاربران این شبکه نسخه اولیه کیف پول را در ماه آوریل از طریق برنامه core robinhood دریافت کرده‌اند.


پلتفرم رابین‌هود در سال گذشته، رشد قابل‌توجهی داشته به طوری که درآمد سالانه آن در سه ماه منتهی به ۳۱ مارس، ۴۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.


کیف پول قبلی رابین‌هود با عدم امکان ادغام سرویس‌های مبتنی بر اتریوم با پشتیبانی از توکن‌های NFT روبه‌رو بود و تنها به دارایی‌های مانند بیت کوین، بیت کوین SV، اتر، اتر کلاسیک، دوج کوین و لایت کوین محدود می‌شد.


در این بین به نظر می‌رسد دوج کوین، سهم بسیاری از مجموع دارایی‌های هولدشده در رابین‌هود دارد. بررسی دارایی‌های دوج کوین در هشت آدرس دو کیف پول ۳۳۳۴۹۵۹ و ۱۶۹۹۲۷۵ رابین‌هود و آمار توییتر رسمی حساب دوج کوین در این پلتفرم (DogeWhaleAlert@) حاکی از هولد شدن ۴۱.۰۵۱.۸۵۸.۷۳۳ توکن با ارزش بیش از سه میلیارد و ششصد و پنجاه میلیون دلار برابر با ۳۰.۹۴ درصد از کل عرضه این میم کوین در این پلتفرم است.


انتهای خبر

0
0