آکادمی هلاکوئی
1401/04/04
21:11
افزایش ۷ درصدی ارزش کل قفل شده در دیفای در پنج روز

امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) از حمام خون اخیر…

امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) از حمام خون اخیر رمزارزها پس از سقوط بلاکچین Terra، جدیدترین افزایش نرخ بهره فدرال رزرو و مسائل مالی پیرامون شرکت سلسیوس و Three Arrows Capital ضربه خورده است. در ۱۷ ژوئن (۲۷ خرداد)، Bitcoin.com News گزارش داد که بازار نزولی تاثیر منفی بر روی دیفای دارد و سه روز بعد، ارزش کل قفل شده (TVL) در دیفای به ۷۱.۹۸ میلیارد دلار کاهش یافته بود.


از آن زمان، با افزایش TVL از ۷۱.۹۸ میلیارد دلار به ۷۷.۱۶ میلیارد دلار امروز، ۷.۱۹ درصد افزایش داشته است. پروتکل میکردائو دارای بزرگترین TVL در بین تمام پروژه های دیفای است و با ۱۰.۳۷٪ تسلط و با ۸ میلیارد دلار TVL رتبه اول را دارد.



Screenshot 2022 06 25 at 20 50 58 jhrfrrthjjkkkkhggfrrr.webp WEBP Image 1280 × 450 pixels 300x105 - افزایش 7 درصدی ارزش کل قفل شده در دیفای در پنج روز

TVL شرکت میکردائو طی هفت روز گذشته ۶.۸۹ درصد افزایش یافته است. دومین پروتکل بزرگ دیفای از نظر حجم TVL، پلتفرم Aave با ۶.۵۹ میلیارد دلار است و آوه در طول هفته ۲۷.۱۳ درصد افزایش داشته است. تا جایی که به توزیع بلاکچین TVL مربوط می شود، اتریوم با ۴۹ میلیارد دلار ارزش قفل شده، ۶۳.۹۸ درصد را در اختیار دارد.


زنجیره هوشمند بایننس (BSC) دومین زنجیره بزرگ TVL با ۷.۸۵٪ یا ۶.۰۱ میلیارد دلار قفل شده است. پس از اینکه ارزش بازار برترین توکن های قرارداد هوشمند در هفته گذشته به ۲۴۵ میلیارد دلار رسید، اکنون ارزش بازار به ۲۸۰ میلیارد دلار افزایش یافته است که ۱.۴ درصد در ۲۴ ساعت گذشته افزایش داشته است.


اتریوم در برابر دلار آمریکا ۱۲.۷ درصد افزایش یافت و BSC نیز در هفته گذشته ۱۰.۵ درصد افزایش یافته. سولانا ۳۷.۱ درصد، آوالنچ افزایش ۳۲.۲ درصدی را ثبت کرد، و چند پالیگان بیش از ۵۰ درصد در دوره هفت روزه افزایش یافته است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: news.bitcoin


انتهای خبر

0
0