رمزارز نیوز
1402/03/06
16:31
پیش‌بینی قیمت شیبا اینو تا پایان سال ۲۰۲۳ توسط هوش مصنوعی گوگل!

پس از موفقیت ربات هوش مصنوعی ChatGTP که با استقبال بالایی از سوی کاربران مواجه شد، محصولات جدیدی وارد این فضا… مطالعه مطلب ...

پس از موفقیت ربات هوش مصنوعی ChatGTP که با استقبال بالایی از سوی کاربران مواجه شد، محصولات جدیدی وارد این فضا شدند، از جمله Bard گوگل که توانایی خود را در پیش‌بینی روند قیمتی در بازار ارزهای دیجیتال نشان داده است.


در همین راستا، پلتفرم Finbold از ابزار Bard درخواست کرده تا در مورد قیمت احتمالی شیبا اینو (SHIB) تا پایان سال ۲۰۲۳ اطلاعاتی ارائه دهد. این چت بات همانطور که پیش‌بینی می‌شد از پیش‌بینی قطعی قیمت شیبا امتناع کرد، اما سطوح قیمتی را که شیبا ممکن است به آنها برسد، ارائه کرده است.


طبق گزارش‌ها، ابزار Bard گوگل گفته که این امکان وجود دارد که قیمت توکن شیبا اینو تا پایان سال ۲۰۲۳ به ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار برسد و اذعان داشت که “این افزایش قابل‌توجهی را نسبت به قیمت فعلی ۰.۰۰۰۰۰۸۵ دلار نشان می‌دهد.” در واقع، این ابزار، رشد ۱۷.۶۵ درصدی را برای این میم کوین متصور شده است.


علاوه بر این، این ابزار هوش مصنوعی سایر پیش‌بینی‌های قیمت شیبا برای سال ۲۰۲۳ از منابع مختلف را نیز نمایش داده است. این منابع مختلف، از جمله CoinPriceForecast و PricePrediction، میانگین قیمتی شیبا را ۰.۰۰۰۰۱۱۲۵ دلار پیش‌بینی کرده‌اند که نزدیک به پیش‌بینی‌های Bard است.


پیش‌بینی قیمت شیبا اینو تا پایان سال ۲۰۲۳ توسط هوش مصنوعی گوگل!

همانطور که Bard اشاره کرده، عوامل متعددی وجود دارند که می‌توانند به رشد قیمت SHIB در سال ۲۰۲۳ کمک کنند، از جمله پذیرش فزاینده توسط سرمایه‌گذاران سنتی، رشد بیشتر اکوسیستم شیبا و همچنین، پوشش خبری مثبت از این ارز دیجیتال در بازار.


در زمان نگارش این خبر، شیبا در محدوده قیمتی ۰.۰۰۰۰۰۸۴۸۸ دلار معامله می‌شود که بیانگر رشد قیمتی ۰.۴۶ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته است. با این حال، شیبا در هفته گذشته ۲.۳۳ درصد و نسبت به ماه قبل ۱۹.۶۰ درصد از ارزش خود را از دست داده است.


انتهای خبر

0
0