اسمارت بورس
1399/12/12
19:18
🟣 گزارش بازار روز - 12 اسفند 99 🔹امروز هم بازار همانند دیروز بود خریداران در قیمتهای منفی در نمادهای بزرگ خریدار بود و صف فروش در نمادهای شاخص سا...

🟣 گزارش بازار روز - ۱۲ اسفند ۹۹



🔹امروز هم بازار همانند دیروز بود خریداران در قیمتهای منفی در نمادهای بزرگ خریدار بود و صف فروش در نمادهای شاخص ساز به چشم نمیخورد. امروز بارها صف فروش نمادهای چون #خساپا ، #وبصادر و #وتجارت با حمایت حقوقی سهم برداشته شد و حمایت خوبی از نمادهای بزرگ بازار شکل گرفت. البته نا گفته هنوز تعداد نمادهای قفل در صف فروش بخصوص در نمادهای کوچک بازار زیاد است . البته بازار دیروز و امروز این امیدواری را به وجود آورده تا بازار در روزهای آتی بخصوص با تمام شدن فروش اوراق دولتی مورد حمایت بیشتر حقوقی و حقیقی های بازار قرار گیرد.


🔹 #شاخص_کل #بورس امروز با رشد ۰.۴۰ درصدی و افزایش ۴۶۹۱ واحدی به ۱.۱۸۶ میلیون واحد رسید.


🔹 #شاخص_هموزن بورس ۰.۰۵ درصد رشد کرد و با منفی ۱۹۸ واحد به۴۳۱ هزار واحد رسید.


🔹 سه نماد #کگل ، #فولاد و #کچاد بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص کل داشتند.


🔹سه نماد #فملی ، #شستا و #خودرو بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل داشتند.


🔹مجموع ارزش معاملات کل بازار بورس و فرابورس ۱۹۴۶۷۰ میلیارد ریال بود. امروز ارزش #معاملات_خرد بیش از ۴۵۰۹ میلیارد تومان بود. میزان خروج پول حقیقی در روز جاری حدود ۴۵۰ میلیارد تومان می‌باشد.


🔹شاخص کل #فرابورس با رشد ۵۴ واحدی به ۱۶۹۷۹ واحد رسید. در جریان معاملات امروز سه نماد #آریا ، #میدکو و #صبا بیشترین تاثیر مثبت و سه نماد #بپاس ، #ذوب و #دی بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل فرابورس داشتند.


🔹۷ صنعت برتر بورسی از نظر ارزش معاملات به ترتیب: #فلزات_اساسی ، #فراورده_نفتی ، #بانکها ، #خودرو ، #دارویی ، #سیمان ، #شیمیایی ،


🔹۷ نماد بورسی با بیشترین ارزش معاملات به ترتیب : #پالایش ، #دارایکم ، #برکت ، #خساپا ، #شستا ، #فملی ، #شپنا ،


🔹 #دلار نقدی ۲۵,۱۵۰ تومان در حال معامله است.


🔹#سهام_عدالت : ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۰.۶درصد (۶۸هزار تومان) افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰ میلیون و ۷۷۱هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۲۹۸هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۴۶۲هزار تومان رسیده است.



♓️

انتهای خبر

0
0