پارسیس تحلیل
1401/02/28
08:05
#نفت ✅قیمت #نفت در معاملات اولیه آسیا در روز چهارشنبه با افزایش امید به بهبود تقاضا در #چین، بیش از یک دلار در هر بشکه افزایش یافت، زیرا این کشو...

#نفت



✅قیمت #نفت در معاملات اولیه آسیا در روز چهارشنبه با افزایش امید به بهبود تقاضا در #چین، بیش از یک دلار در هر بشکه افزایش یافت، زیرا این کشور به تدریج برخی از اقدامات سختگیرانه مهار کووید-۱۹ خود را کاهش می دهد.



🔆بهای معاملات #آتی نفت برنت با ۱.۱۵ دلار یا ۱.۰ درصد افزایش به ۱۱۳.۰۸ دلار در هر بشکه رسید، در حالی که قیمت های آتی نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا (WTI) با ۱.۶۲ دلار یا ۱.۴ درصد افزایش به ۱۱۴.۰۲ دلار در هر بشکه رسید.



✔️شانگهای روز سه شنبه به هدف مورد انتظار خود یعنی سه روز متوالی بدون هیچ مورد جدید COVID-۱۹ در خارج از مناطق قرنطینه دست یافت و روز دوشنبه برنامه هایی را برای پایان دادن به قرنطینه ای که بیش از شش هفته به طول انجامیده است، تنظیم کرد.




🔸منابع بازار با استناد به آمار موسسه امریکن پترولیوم در روز سه شنبه گفتند، ذخایر نفت خام و #بنزین آمریکا هفته گذشته کاهش یافت. داده های دولت آمریکا روز چهارشنبه منتشر می شود.



‼️تولید #روسیه در ماه آوریل نزدیک به ۹ درصد کاهش یافت و این کشور که بخشی از گروه #اوپک پلاس است، نفت بسیار پایین‌تر از سطح مورد نیاز طبق توافق تولید کرد.




🔸در ایالات متحده، جروم پاول، رئیس #فدرال_رزرو روز سه‌شنبه متعهد شد که بانک مرکزی #نرخ‌های بهره را تا جایی که لازم است افزایش می‌دهد تا از افزایش تورم که به گفته او پایه‌های اقتصاد را تهدید می‌کند، جلوگیری کند.




اختصاصی کانال تحلیلی پارسیس

انتهای خبر

0
0