آکادمی هلاکوئی
1400/06/23
15:00
رویداد های کریپتو و بلاک چین ۳ آبان(۲۵ اکتبر)

کنفرانس CoinAgenda Global ۲۰۲۱ سری کنفرانس CoinAgenda، سرمایه…

کنفرانس CoinAgenda Global ۲۰۲۱

سری کنفرانس CoinAgenda، سرمایه گذاران، معامله گران و صندوق های ارز دیجیتال را به کارآفرینان برتر بلاک چین و ارزهای رمزنگاری شده متصل می کند.


از سال ۲۰۱۴(۱۳۹۳)، رویدادهای ما در آسیا، اروپا و پورتوریکو، راهی منحصر به فرد برای یادگیری و ایجاد ارتباط با بنیانگذاران و سرمایه های برجسته این صنعت ارائه می دهد. پس از یک سال رویدادهای مجازی، ما برای هشتمین رویداد سالانه CoinAgenda Global در لاس وگاس هیجان زده هستیم.


سخنرانان رویداد های قبلی:

جاستین سان، موسس ترون؛ مدیرعامل Bittorrent منس هارمون، هم بنیانگذار و مدیرعامل، Hedera Hashgraph برایان بهلندورف، مدیر اجرایی، The Linux Foundation نیک اسپانوس، پیشگام بیت کوین، هم بنیانگذار، Zap (سخنرانان مذکور برای رویداد لاس وگاس دعوت شده اند)


در همکاری با BitAngels، در روز دوم این رویداد، تا ۳۰ شرکت، در یک محیط نمایشی به میدان می روند. پس از آن، برنده اعلام می شود. هیچ گونه هزینه ای برای شرکت در این رقابت وجود ندارد. در صورت انتخاب شدن برای ارائه، شرکت شما یک بسته مشارکتی و حمایتی دریافت می کند. برندگان مسابقه استارت آپ گذشته CoinAgenda شامل Aeternity ،Bancor ،Cashbet ،Omega One ،SALT Lending و Qtum بودند که مجموعا بیش از ۵۰۰ میلیون دلار با سرمایه بازار ۱۰ میلیارد دلار جمع آوری کرده اند.


زمان رویداد: ۲۵-۲۷ اکتبر(۳-۵ آبان)


مکان: لاس وگاس، ایالات متحده آمریکا


بازدید از وبسایت


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cryptoevents

انتهای خبر

0
0