رمزارز نیوز
1402/02/12
18:59
پیش بینی قیمت ریپل با هوش مصنوعی!

در طول هفته گذشته، ریپل بی‌تحرک باقی مانده است و سرمایه‌گذاران را در مورد حرکت بالقوه بعدی این ارز دیجیتال… مطالعه مطلب ...

در طول هفته گذشته، ریپل بی‌تحرک باقی مانده است و سرمایه‌گذاران را در مورد حرکت بالقوه بعدی این ارز دیجیتال نامطمئن نگه داشته است.


سایت Finbold اخیرا به PricePredictions روی آورده است؛ یک پلتفرم تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال که از الگوریتم‌های یادگیری ماشینی استفاده می‌کند تا داده‌هایی را در مورد تغییرات قیمت در آینده XRP به دست آورد.


بر اساس آخرین داده‌های به‌دست‌آمده در تاریخ ۲ می، هوش مصنوعی (AI) پیش‌بینی می‌کند که قیمت XRP بعید است تا پایان ماه نوسانات قابل‌توجهی را تجربه کند؛ زیرا این ارز دیجیتال وضعیت محدوده فعلی خود را حفظ می‌کند.


این پلتفرم پیش‌بینی می‌کند که در تاریخ ۳۱ می ۲۰۲۳، قیمت XRP در حدود ۰.۴۴۴ دلار خواهد بود؛ که نشان‌دهنده حرکت نزولی تدریجی بازار برای این توکن از ‌اکنون تا پایان ماه است. این تخمین نشان‌دهنده کاهش بسیار جزئی ۴.۱ درصد از قیمت فعلی XRP در زمان انتشار است.


پیش بینی قیمت ریپل با هوش مصنوعی!

به طور خاص، این پلتفرم از شاخص‌های تحلیل تکنیکال مختلفی مانند شاخص قدرت نسبی (RSI)، میانگین محدوده واقعی (ATR)، همگرایی و واگرایی میانگین متحرک یا همان اندیکاتور مکدی (MACD)، باندهای بولینگر (BB) و … استفاده می‌کند.


در حال حاضر، XRP با قیمت ۰.۴۶۳۱ دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده کاهش ۰.۴۳ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته است. با این حال، در هفته گذشته، قیمت XRP در حدود ۱.۵۷ درصد افزایش یافته که نشان‌دهنده مقداری حرکت مثبت برای این ارز دیجیتال است. ریپل در حال حاضر دارای ارزش بازار ۲۳.۹ میلیارد دلاری است که اهمیت آن را در بازار ارزهای دیجیتال برجسته می‌کند.


از نظر تحلیل تکنیکال، سطح پشتیبانی XRP در ۰.۴۲۵۳۱ دلار است؛ به این معنی که احتمالا این ارز دیجیتال در این سطح قیمت، علاقه خرید خواهد داشت. در مقابل، سطح مقاومت XRP در ۰.۴۹۹۲۴ دلار است که نشان‌دهنده یک نقطه قیمتی است که ممکن است این ارز دیجیتال با فشار فروش از سوی سرمایه‌گذارانی که به دنبال کسب سود هستند، مواجه شود.


پیش بینی قیمت ریپل با هوش مصنوعی!

وقتی به بازه زمانی هفتگی نگاه می‌کنیم، یک مشاهده کلی وجود دارد که قیمت XRP تمایل دارد نزدیک به انتهای باند بولینگر تثبیت شود. از نظر تاریخی، این یکپارچگی با کاهش قابل‌توجه قیمت یا افزایش قابل‌توجه قیمت همراه بوده است؛ که نشان می‌دهد حرکت قیمت آتی XRP ممکن است غیرقابل پیش‌بینی باشد.


بر اساس اظهارات معامله‌گر ارزهای دیجیتال Egrag Crypto در تاریخ ۲ می، با تجزیه و تحلیل داده‌های تاریخی، به نظر می‌رسد احتمال ۵۰/۵۰ کاهش قیمت یا افزایش قیمت برای ریپل وجود دارد.


بر اساس داده‌های تاریخی ارائه‌شده، شبیه‌سازی‌ها نشان می‌دهد که اهداف قیمت XRP ممکن است بسته به بزرگی پامپ و دامپ متفاوت باشد.


در صورت دامپ، با کاهش ۶۸ درصدی، شبیه‌سازی هدف قیمت ۰.۲۰ دلار را پیش‌بینی می‌کند. اگر این کاهش در ۷۷ درصد تندتر باشد، هدف قیمت به ۰.۱۳۵ دلار کاهش می‌یابد. از سوی دیگر در صورت پامپ، با افزایش ۱۶۵۰ درصدی، قیمت به ۵.۲ دلار افزایش می‌یابد.


با این حال، توجه به این نکته مهم است که این شبیه‌سازی‌ها بر اساس داده‌های تاریخی هستند و پیش‌بینی دقیق تغییرات قیمت‌ها در آینده را تضمین نمی‌کنند. در نهایت، خیلی چیزها به نتیجه اختلاف حقوقی مداوم بین شرکت بلاکچین ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) آمریکا بستگی دارد که همچنان باعث ایجاد عدم اطمینان در جامعه رمزارزها می‌شود.


انتهای خبر

0
0