اقتصاد نیوز
1401/06/05
14:05
🔴 کرایه خوابگاه‌های کارمندی روزانه شد ▫️تا دو سال پیش اجاره ماهانه یک تخت در خوابگاه‌های کارمندی در اتاق‌های 6 تخته حدود 400 هزار تومان بود اما ام...

🔴 کرایه خوابگاه‌های کارمندی روزانه شد



▫️تا دو سال پیش اجاره ماهانه یک تخت در خوابگاه‌های کارمندی در اتاق‌های ۶ تخته حدود ۴۰۰ هزار تومان بود اما امروز اجازه هر شب یک تخت در یکی از این خوابگاه‌ها از ۱۰۰ هزار تومان آغاز می شود و براساس امکاناتی که دارند تا ۵۰۰ هزار تومان هم می‌رسد.



▫️اجاره‌های نجومی به خوابگاه‌های دانشجویی و کارمندی هم رسیده است، زمانی مقصد افراد مجرد که توان پرداخت افزایش کرایه خانه و رهن‌های چند صد میلیونی را نداشتند، خوابگاه‌های کارمندی بود، اما حالا هزینه یک ماه اقامت در این خوابگاه ها از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان آغاز می‌شود و قیمت متوسط یک تخت در یک خوابگاه نزدیک به ایستگاه مترو در یک اتاق ۶ تخته که امکانات متوسطی هم دارد حدود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است .



▫️البته قیمت‌ها از اقامتگاهی به اقامتگاه دیگر متفاوت است. امکانات این خوابگاه ها نیز متفاوت است. برخی پانسیون‌ها استفاده از وسایل موجود در اقامتگاه‌ها را هر زمان مجاز اعلام می‌کنند و برخی نیز استفاده از وسایل برقی را محدود به روزهای خاصی در هفته کرده‌اند.



جزئیات بیشتر را در سایت اکوایران بخوانید



@EghtesadNews_com



انتهای خبر

0
0