آکادمی هلاکوئی
1401/04/29
18:30
همکاری سندباکس با BrandShield برای تامین امنیت بیشتر کاربران

شرکت بازی متاورسی Sandbox، با BrandShield، یک شرکت…

شرکت بازی متاورسی Sandbox، با BrandShield، یک شرکت تشخیص تهدیدهای آنلاین، قرارداد امضا کرده است تا از ایمنی کیف پول های کریپتو و توکن های NFT در بازار خود اطمینان حاصل کند.


سندباکس به کاربران اجازه می دهد تا از فعالیت های خود در سرزمین های مجازی مبتنی بر بلاکچین کسب درآمد کنند. با این حال، پروژه ها و جوامع NFT در چند ماه گذشته با سوء استفاده ها و کلاهبرداری های متعددی مواجه شده اند که نیاز به هوشیاری بیشتر را افزایش داده است.


سباستین بورگت (Sebastien Borget)، مدیر اجرایی سندباکس توضیح داد: «در متاورس باز، کاربران باید بتوانند از حقوق واقعی مالکیت دیجیتال خود لذت ببرند و راه های جدیدی برای ایجاد، ذخیره و تجارت ارزش داشته باشند و در عین حال که سرگرم نیز هستند، نگران تهدیدات آنلاین نباشند.»


بورگت افزود: «با توانایی نظارت و محافظت در برابر این حملات، برند شیلد یک شریک استراتژیک برای کمک به شناسایی سریع تر و از بین بردن حملات فیشینگ و تهدیدات آنلاین مختلف از سوی جعل کنندگان برند و بازیگران بد است».


برند شیلد تهدیدهای مختلف را برای از بین بردن حملات به کیف پول های رمزارزی تجزیه و تحلیل و طبقه بندی می کند. همچنین سطوح تهدیدات موجود و پلتفرم های دیجیتال مختلف، مانند وبسایت ها و بازارهای NFT را ارزیابی می کند تا تهدیداتی را بیابد که توسط فناوری امنیت سایبری سنتی غیرقابل شناسایی هستند.


به گفته این شرکت، طی یک دوره دو ماهه، از مارس تا آوریل ۲۰۲۲ (اسفند و فروردین)، برند شیلد ۱۲۰ سایت فیشینگ و ۵۸ حساب رسانه اجتماعی جعلی را که جعل هویت پلتفرم متاورس بودند، خنثی کرد و به اقتصاد سندباکس اجازه داد تا با امنیت کار کند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: coindesk


انتهای خبر

0
0