بورس۲۴
1400/07/21
10:31
قابل توجه سهامداران «وبانک» / مسیر دریافت سود سهام شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی

سود سهام شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی از تاریخ ۲۷ شهریور ماه سال جاری به مبلغ ۱۰۰۰ ریال به ازای هر سهم، برای سهامداران حقیقی محترمی که در تاریخ ۲۴ تیرماه ۱۴۰۰ (در زمان برگزاری مجمع شرکت) سهامدار وبانک بوده اند، به ۲ طریق واریز به حساب از طریق سامانه سجام و یا دریافت از طریق بانک ملی صورت گرفته است. در حال حاضر، سود سهامدارانی که پیش­تر اقدام به احراز هویت از طریق سامانه سجام کرده ­اند، توسط شرکت سپرده­ گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به حساب اعلام شده در زمان احراز هویت در سامانه سجام واریز شده است.

قابل توجه سهامداران «وبانک» / مسیر دریافت سود سهام شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی

بورس۲۴ : سود سهام شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی از تاریخ ۲۷ شهریور ماه سال جاری به مبلغ ۱۰۰۰ ریال به ازای هر سهم، برای سهامداران حقیقی محترمی که در تاریخ ۲۴ تیرماه ۱۴۰۰ (در زمان برگزاری مجمع شرکت) سهامدار وبانک بوده اند، به ۲ طریق واریز به حساب از طریق سامانه سجام و یا دریافت از طریق بانک ملی صورت گرفته است.


در حال حاضر، سود سهامدارانی که پیش­تر اقدام به احراز هویت از طریق سامانه سجام کرده ­اند، توسط شرکت سپرده­ گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به حساب اعلام شده در زمان احراز هویت در سامانه سجام واریز شده است.


سهامدارانی که احراز هویتی سجامی خود را انجام نداده ­اند نیز می ­توانند با در دست داشتن کارت ملی، به شعب بانک ملی سراسر کشور مراجعه کرده و سود سهام خود را دریافت کنند.


لازم به ذکر است که سود سهام سنوات قبل (پیش از سال ۱۳۹۹) ، برای سهامدارانی که سود سال های گذشته خود را دریافت نکرده اند، از طریق سامانه سجام واریز نمی شود و باید برای دریافت صورت حساب خود به پرتال سهامداران گروه توسعه ملی به آدرس www.shareholders.tmgic.ir مراجعه کرده و چنانچه سود مانده از سال های قبل داشتند، به شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور مراجعه کنند.


گفتنی است وراث سهامداران متوفی نیز در صورت ثبت مراحل انحصار وراثت نزد سازمان بورس، می توانند نسبت به دریافت سود سهام خود از طریق تماس با واحد امور سهام شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی اقدام کنند.


لازم به ذکر است که سود مالی منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰ تاکنون به سهامدارانی تعلق گرفته که یا احراز هویت سجامی خود را انجام داده اند و از طریق بانک ملی به سهامدارانی پرداخت می شود که کد ملی ان ها در پرتال سهامداری شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی ثبت شده باشد. در غیر این صورت، سهامداران محترم می­توانند از تاریخ ۱۴۰۰.۸.۱برای ثبت کد ملی خود به شماره ۰۹۱۲۲۱۲۵۳۲۰ در واتساپ پیام بدهند.


پیشنهاد می شود سهامداران محترمی که قصد مراجعه به بانک برای دریافت سود سهام خود را دارند، پیش از مراجعه به بانک، از طریق پرتال سهامداری گروه توسعه ملی صورتحساب خود را دریافت کنند.


سهامداران محترم باید توجه داشته باشند که طبق اعلام شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه، احراز هویت هر چه سریعتر در سامانه سجام، روند دریافت سود را نسبت به مراجعه به بانک، آسان تر کرده است و توصیه می شود که هرچه زودتر نسبت به احراز هویت خود اقدام کنند.



"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0