بورس نیوز
1401/03/24
09:17
بازگشایی نماد "دی" پس از انتشار صورت مالی ۶ ماهه

مدیرعامل بانک دی گفت: وقتی مجمع برگزار می‌شود، در ادامه گزارش یا صورت‌های مالی ۶ ماه ۱۴۰۰ منتشر خواهد شد و پس از آن به زودی شاهد باز شدن نماد خواهیم بود و انتظار عزیزان سهامدار برآورده می‌شود.


بورس نیوز : علیرضا قیطاسی، مدیرعامل بانک دی در خصوص برگزاری مجمع بانک دی اظهار کرد: مجمع بانک دی مربوط به اسفند سال ۹۹ است که برگزار نشده بود. با توجه به حمایت‌هایی که از طرف بانک مرکزی، سازمان بورس و فرابورس انجام شد، این نشست با سهامداران به خوبی برگزار شد و در جریان آن گزارش حسابرس و بازرس قانونی هم قرائت گردید. انشاالله برگزاری مجمع امیدواری زیادی بین سهامداران و جامعه هدف بانک دی ایجاد کند.


وی درخصوص برنامه های آتی بانک دی افزود: عملکرد چند ماهه را در مجمع ارائه داده‌ایم که نتیجه تلاش شبانه روزی تیم مدیریتی، اعضای هیئت مدیره و مدیران مسئول آن بود و همین امر منجر به برگزاری مجمع شد. به طور کلی باید گفت که اقدامات خوبی صورت گرفته است و به عنوان نمونه می‌توان به فعال شدن آموزش کارکنان در بدو ورود برای افزایش آگاهی آنان و استفاده از مدرسان خوب شبکه بانکی در این رابطه اشاره کرد. همچنین دوره‌هایی در جهت ارائه خدمت به جامعه ذینفعان نیز برگزار شد. در بحث آسان‌سازی تسهیلات مخصوصا تسهیلات خرد هم که سیاست دولت و تاکید بانک مرکزی و مسئولان آن است، دستورالعمل صادر شد.


قیطاسی درباره افزاش رضایت سهامداران بیان کرد: بانک دی بیش از یک میلیون سهامدار دارد و با دیگر بانک‌ها از تفاوت‌هایی برخوردار است. علاوه بر این مسئله بیش از ۷۰ درصد از سهامداران بانک دی عزیزان ایثارگر و خانواده‌های شهدا هستند که انتظارات و توقعاتی دارند که گرچه به حق است، اما ممکن است به سرانجام نرسد. ولی زمانی که مجمع بانکی برگزار می‌شود، این نوید را به سهامداران می‌دهد که مسیر درستی انتخاب شده و انشاالله نماد به زودی باز خواهد شد.


مدیرعامل بانک دی درباره بازگشایی نماد معاملاتی بانک دی بیان کرد: بیش از ۹ ماه است که نماد بانک بسته است و شاید سوال قبلی هم به حاشیه‌های مربوط به همین مسئله ارتباط داشت. نماد بسته است، سهامداران عزیز، به هر حال با نقدینگی خود درگیر این سهام شده‌اند، اما متاسفانه امکان خرید و فروش آن میسر نبود، بنابراین نارضایتی‌هایی به وجود آمده است. وقتی مجمع برگزار می‌شود، در ادامه گزارش یا صورت‌های مالی ۶ ماه ۱۴۰۰ منتشر خواهد شد و پس از آن به زودی شاهد باز شدن نماد خواهیم بود و انتظار عزیزان سهامدار برآورده می‌شود.


وی خاطرنشان کرد: بانک دی از آنجا که وابسته به عزیزان ایثارگر و خانواده محترم شهدا است، بسته‌های تسهیلاتی فراهم و ابلاغ کرده که پیش از این هم وجود داشت، ولی در سال جدید سهمیه‌ای به بنیاد شهید اعلام شد و براساس آن این بسته سیاست اعتباری مورد توجه قرار گرفت. به این معنا، سیاست اعتباری از ابتدا خرداد ماه برای معرفی شده‌های بنیاد شهید تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان با گواهی کسر قسط بدون ضامن به تمام شبکه‌ها اعلام و با معرفی انجام خواهد شد.


قیطاسی گفت: در بخش دیگر بنیاد شهید و ایثارگران صندوقی دارد که تحت عنوان صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران است. متقاضیان برای کارگاه و طرح‌های خود با معرفی از طرف صندوق و تفاهم نامه‌ای که وجود دارد، به بانک معرفی می‌شوند و کارشان سروسامان پیدا می‌کند. کار‌های خوبی هم در همین ارتباط تا به امروز به سرانجام رسیده است.

انتهای خبر

0
0