آکادمی هلاکوئی
1400/06/13
15:40
تحلیل تکنیکال بایننس کوین(BNB)؛ شنبه ۱۳ شهریور

بایننس کوین(BNB) تا ۲۳ آگوست(۱ شهریور) روند صعودی…

بایننس کوین(BNB) تا ۲۳ آگوست(۱ شهریور) روند صعودی چشمگیری را به نمایش گذاشت اما پس از آن ،مومنتوم لازم برای غلبه بر سیو سود سرمایه گذاران را نداشت. توقف روند صعودی منجر به حرکت قیمت در محدوده ی ثابتی شد. انتظار میرود رنج زنی بایننس کوین در این محدوده منجر به آغاز یک روند صعودی شدید شود اما مستلزم است که از یک سطح مهم مقاومتی عبور کند.



بایننس کوین در یک قدمی آغاز یک روند صعودی بزرگ


قیمت بایننس کوین از ۱۸ اوت(۲۷ مرداد) تا ۲۳ اوت(۱ شهریور) تقریبا ۳۳ درصد رشد کرد و تا سقف نوسان ۵۱۰.۸۵ دلاری پیش رفت، اما روند صعودی جای خود را به رنج زنی قیمت در یک محدوده ثابت داد و قیمت بایننس کوین ۲ هفته است که زیر سطح مقاومت ۵۳۰.۳۸ دلاری ، محدود شده است.


سرمایه گذاران می توانند انتظار انباشت مومنتوم گاوی را داشته باشند که منجر به عبور BNB از مقاومت مذکور شود. بسته شدن قاطع کندلی در بالای ۵۳۰.۳۸ دلار قیمت را در مسیر رسیدن به ۶۰۶.۷۰ دلار قرار می دهد.


اگر فشار خرید همچنان روبه افزایش باشد، BNB می تواند از ۶۰۶.۷۰ دلار بگذرد و سپس مقاومت های بعدی ۶۷۱.۱۷ دلار ویا حتی رکورد تاریخی خود در ۶۹۳.۴ دلار را امتحان کند.


طی این روند صعودی ، BNB از قیمت فعلی با رشد ۳۵ درصدی به ۶۷۱ دلار میرسد.


BNBPERP 2021 09 04 13 17 00 637663384356264180 300x170 - تحلیل تکنیکال بایننس کوین(BNB)؛ شنبه 13 شهریور

نمودار ۱ روزه جفت ارز BNB/USDT از سوی دیگر ، اگربایننس کوین موفق به تثبیت در بالای ۵۳۰.۳۸ دلار نشود ، نشان دهنده فشار خرید ضعیف است.


در چنین حالتی ، سرمایه گذاران می توانند انتظار کاهش BNB به سمت سد حمایت ۴۴۹.۵۶ دلاری را داشته باشند که با کاهش به زیر آن کف قیمتی پایین تری ایجاد خواهد شد و سناریوی صعودی را باطل می کند.


در برخی از شرایط ، BNB حتی می تواند سقف محدوده قیمتی خود در ۴۳۴.۱ دلار را مورد امتحان قرار دهد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: fxstreet

انتهای خبر

0
0