سنا
1400/03/29
13:19
سود هر سهم "تبرک" تغییر چندانی نداشت

گروه کارخانجات صنعتی تبرک در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۴۷۶ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۴۴۲ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۸ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، گروه کارخانجات صنعتی تبرک با سرمایه ۲ هزار و ۲۳۱ میلیارد و ۵۰۴ میلیون ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد .


گروه کارخانجات صنعتی تبرک در دوره یاد شده، مبلغ یک هزار و ۶۱ میلیارد و ۴۹۹ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۴۷۶ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۸ درصدی برخوردار است .


این شرکت بورسی سود انباشته پایان دوره را با کاهش ۸۱ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ ۱۱۳ میلیارد و ۶۷۲ میلیون ریال اعلام کرده است .


یادآوری می‌شود "تبرک" در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۴۴۲ ریال و سود خالص را ۹۸۵ میلیارد و ۳۲۴ میلیون ریال قید کرده است .


همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار گروه کارخانجات صنعتی تبرک در دوره یاد شده، با افزایش ۲ هزار و ۹۷ میلیارد و ۹ میلیون ریال به ۲۰هزار و ۱۹۵ میلیارد و ۷۸۵ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۵۱۴ میلیارد و ۷۱۵ میلیون ریال معادل ۲ هزار و ۵۸ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال محاسبه شد .


" تبرک" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲ هزار و ۸۸ میلیارد و ۸۴۷ میلیون ریال به مبلغ معادل ۳ هزار و ۴۴۰ میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ یک هزار و ۴۴۰ میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال سود کسب کرد .


گروه کارخانجات صنعتی تبرک طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲ هزار و ۵۰۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال خریداری کرد .


انتهای خبر

0
0