بورس۲۴
1399/09/12
18:02
رکوردشکنی ها در پاکسان ادامه دارد

شرکت پاکسان در آبان ماه سال جاری رکورد جدیدی در تولید ثبت کرد.

بورس۲۴ : شرکت پاکسان در آبان ماه سال جاری رکورد جدیدی در تولید ثبت کرد.


شرکت پاکسان در آبان ماه سال جاری با تولید ۱۳/۲۲۰ تن از محصولات، توانست نسبت به عملکرد خود در مدت مشابه سال قبل ۲۶ درصد افزایش را به ثبت برساند.


این در حالی است که فروش یازده ماهه، نسبت به سال گذشته، ۳۴ درصد رشد نشان داده است.


بقایی مدیرعامل شرکت پاکسان با اشاره به افزایش تولید گفت: در بدو ورود به شرکت پاکسان و ابتدای کار، با مسایل عدیده ای روبرو بوده ایم که امر تولید و ارایه محصولات با دشواری های جدی توام بود. اما به جهت اینکه با هدف ارتقا و تحقق جهش تولید، به این مجموعه قدم گذاشته بودیم، به عنوان یک سرباز در سنگر تولید و اقتصاد کشور، هدف اصلی مان عمل به منویات مقام معظم رهبری بوده و هست. به همین منظور در بدو امر، لازم بود تا مطالعه و ارزیابی از مجموعه به عمل آید.


وی به مطالعه و ارزیابی های صورت گرفته در این خصوص اشاره کرد و افزود: در ابتدا با بررسی های بعمل آمده، نقاط ضعف و قوت و همچنین تهدیدها و فرصت های پیش روی شرکت با دقت و توجه بسیار، پایش و به منظور عبور از چالش ها، استراتژی راهبردی، علمی و به روز، در سازمان تدوین و اجرایی شد.


مدیرعامل پاکسان موضوعات مربوط به تولید و فروش را از جدی ترین مسایل این مجموعه معرفی کرد و یادآورشد: با برنامه ریزی های صورت گرفته، به لطف خدا، مشکلات تامین، تولید و فروش تا حد قابل توجهی مرتفع شده و امروزه شاهد ثبت رکوردهای جدید در تولید و فروش و حتی صادرات محصولات این مجموعه هستیم و امیدواریم سال مالی جاری را با موفقیت پشت سر بگذاریم و جهش تولید را در همه ابعاد در این مجموعه محقق کنیم.


بقایی در ادامه ضمن اشاره به افزایش سرمایه ۲۹۸ درصدی این شرکت از محل سود انباشته، مطالبات و آورده نقدی، خاطرنشان کرد: در خصوص افزایش سرمایه شرکت و اقدامات توسعه ‌ای برنامه های خوب و اثر بخشی طرح ریزی شده است که پس از تاییدات قانونی جزییات آن اطلاع رسانی خواهد شد.


البته شرکت پاکسان دارایی های ارزشمندی از جمله ۷۰ هزار متر زمین کارخانه در اتوبان فتح تهران، ماشین آلات و تجهیزات، انبار احمد آباد مستوفی و برندهای بسیار معتبری دارد که ده ها سال این دارایی ها تجدید ارزیابی نگردیده است. در ضمن این واحد تولیدی در سه شیفت بصورت شبانه روزی در حال فعالیت است، با این وجود طی قراردادهایی، برخی شرکتها با برندها و تحت لیسانس پاکسان، محصول تولید میکنند تا نیاز بازار تامین گردد.


بقایی در خاتمه اظهار داشت با رشد تولید و افزایش مبلغ فروش، سود شرکت افزایش خواهد یافت و برای سال مالی منتهی به آذر ۹۹ سود هر سهم شرکت به بالای ۲۰۰ تومان خواهد رسید.


منبع: پاکسان نیوز


انتهای خبر

0
0