رمزارز نیوز
1401/04/26
16:30
توسعه پولکادات در میان آشفتگی بازار!

پلتفرم تجزیه‌وتحلیل بلاکچین Messari، گزارش مفصلی از عملکرد پولکادات (Polkadot) در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۲ منتشر… مطالعه مطلب ...

پلتفرم تجزیه‌وتحلیل بلاکچین Messari، گزارش مفصلی از عملکرد پولکادات (Polkadot) در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۲ منتشر کرده است که جنبه‌های مختلفی، از جمله ارزش‌گذاری بازار، استفاده از شبکه، فعالیت توسعه‌دهندگان، پاراچین‌ها و چالش‌های این اکوسیستم را بررسی می‌کند.


این مقاله که «ایالت پولکادات» نام دارد، توضیح می‌دهد که رمزارز بومی این بلاکچین، حدود ۶۶ درصد از ارزش بازار خود را در مدت سه ماه از دست داده است. ارزش کل بازار پولکادات در سه‌ماهه اخیر به حدود ۷٫۹ میلیارد دلار رسیده که بسیار کمتر از رکورد ۱۵ میلیارد دلاری‌اش در سه‌ماهه اول امسال است. این عدد، نسبت به بالاترین رکورد تاریخی مارکت‌کپ این ارز در نوامبر ۲۰۲۱ با عدد ۴۹ میلیارد دلار، نزدیک به ۸۶ درصد کاهش یافته است.


این گزارش، در عین حال نشان می‌دهد که علی‌رغم افت شدید ارزش، پولکادات همچنان شاهد پیشرفت‌های مطلوب در برخی از جنبه‌های اکوسیستم خود، به‌ویژه در استفاده از شبکه و فعالیت توسعه‌دهندگان است. مساری خاطرنشان کرد که استفاده از شبکه پولکادات در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۲ باوجود اصلاحات گسترده در قیمت DOT، همچنان چشمگیر بوده است.


این گزارش، همچنین برخی از چالش‌هایی را که شبکه پولکادات با آن‌ها روبرو بوده را تشریح کرده و گفته است اگرچه این پروژه در طول سقوط بازار، آمار بسیار خوبی در استفاده از شبکه و فعالیت توسعه‌دهندگان ثبت کرده است، اما سایر معیارها به میزان قابل‌توجهی از بالاترین رکورد خود، پایین آمده‌اند.


انتهای خبر

0
0