بورس پرس
1399/06/12
09:04
بورس تهران میزبان چهار شرکت سرمایه­ گذاری استانی جدید شد

چهار سرمایه­ گذاری استان خراسان رضوی، کرمان، همدان و اصفهان به عنوان چهارمین، پنجمین، ششمین و هفتمین شرکت سرمایه­ گذاری استانی در بازار دوم معاملات بورس تهران درج شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، با موافقت هیات پذیرش، شرکت سرمایه­ گذاری استان خراسان رضوی از ۱۱ شهریور با نماد "وسرضوی" در پلاک ۵۵۲ و در گروه سرمایه­ گذاری­ ها به عنوان چهارمین شرکت سرمایه­ گذاری استانی در فهرست نرخ ­های بازار دوم بورس تهران درج شد.


همچنین شرکت سرمایه­ گذاری استان کرمان از ۱۱ شهریور با نماد "وسکرمان" در پلاک ۵۵۳ و در گروه سرمایه­ گذاری­ ها به عنوان پنجمین شرکت سرمایه­ گذاری استانی در فهرست نرخ­ های بازار دوم بورس تهران درج شد.


شرکت سرمایه­ گذاری استان همدان نیز از ۱۱ شهریور با نماد "وسهمدا" به عنوان ششمین شرکت سرمایه­ گذاری استانی در پلاک ۵۵۴ و در گروه سرمایه­ گذاری­ ها در فهرست نرخ ­های بازار دوم بورس تهران درج شد.


در این میان، شرکت سرمایه­ گذاری استان اصفهان هم از ۱۱ شهریور با نماد "وسصفا" به عنوان هفتمین شرکت سرمایه­ گذاری استانی در پلاک ۵۵۵ و در گروه سرمایه­ گذاری­ ها در فهرست نرخ­ های بازار دوم بورس تهران درج شد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0