اخبار اکس نوین
1400/05/09
11:21
همزمان با بهبود قیمت بیت کوین، تعداد تراکنش‌های بزرگ افزایش یافته است

اکس نوین: داده‌های به اشتراک گذاشته‌شده توسط پلتفرم تجزیه و تحلیلی اینتو د بلاک (IntoTheBlock) بیانگر افزایش تعداد تراکنش‌های بزرگ بیت کوین است. در همین حال، گلاسنود، دیگر پلتفرم تجزیه و تحلیل اعلام کرد که فعالیت نهنگ‌ها افزایش یافته و این دسته از سرمایه‌گذاران در حال خرید در کف هستند. افزایش تعداد تراکنش‌های بزرگ بیت کوین بر اساس نمودار منتشرشده توسط IntoTheBlock، در هفته جاری، با افزایش قیمت بیت کوین به ۴۰ هزار دلار، مقدار بیت کوین منتقل‌شده در چارچوب زمانی یک‌روزه به‌طور قابل‌توجهی افزایش یافته است. با استناد به این آمار، طی این هفته تعداد بیت کوین‌های منتقل‌شده در روز برای اولین بار از تاریخ ۱۹ مه، به ۲۶۰…

اکس نوین : داده‌های به اشتراک گذاشته‌شده توسط پلتفرم تجزیه و تحلیلی اینتو د بلاک (IntoTheBlock) بیانگر افزایش تعداد تراکنش‌های بزرگ بیت کوین است. در همین حال، گلاسنود، دیگر پلتفرم تجزیه و تحلیل اعلام کرد که فعالیت نهنگ‌ها افزایش یافته و این دسته از سرمایه‌گذاران در حال خرید در کف هستند.


بر اساس نمودار منتشرشده توسط IntoTheBlock، در هفته جاری، با افزایش قیمت بیت کوین به ۴۰ هزار دلار، مقدار بیت کوین منتقل‌شده در چارچوب زمانی یک‌روزه به‌طور قابل‌توجهی افزایش یافته است.


با استناد به این آمار، طی این هفته تعداد بیت کوین‌های منتقل‌شده در روز برای اولین بار از تاریخ ۱۹ مه، به ۲۶۰ هزار واحد بیت کوین معادل با ده میلیارد دلار در روز رسیده است.


IntoTheBlock معتقد است این آمار بیانگر شدت گرفتن فعالیت نهنگ‌هاست. این تیم تحلیلی در حساب توییتری خود در این رابطه نوشت:


با افزایش قیمت بیت کوین به ۴۰ هزار دلار در طول هفته گذشته، شاهد افزایش قابل‌توجهی در تعداد تراکنش‌های بزرگ (بیش از صد هزار دلار) بوده‌ایم. این هفته برای اولین بار از ۱۹ مه تعداد بیت کوین‌های منتقل‌شده به صورت روزانه به ۲۶۰ هزار واحد رسید که بیانگر فعالیت نهنگ‌هاست.


همزمان با گزارش پلتفرم IntoTheBlock مبنی بر افزایش تعداد تراکنش‌های بزرگ بیت کوین، گلاسنود از افزایش فعالیت نهنگ‌ها و رشد چشمگیر تراکنش‌های خارج از صرافی (OTC) خبر داده است.


بر اساس نمودار ارائه‌شده توسط گلاسنود، نهنگ‌های بیت کوین در حال خرید این ارز دیجیتال در کف قیمتی و انتقال آنها به کیف پول‌های سخت‌افزاری هستند.


به نظر می‌رسد پادشاه ارزهای دیجیتال دوباره در مسیری صعودی قرار گرفته باشد. افزایش قیمتی که با شایعه پذیرش بیت کوین توسط آمازون شروع شد همچنان پایدار مانده و باعث شده تا بیت کوین تا بدین جای کار بالاتر از سطح کلیدی ۴۰ هزار دلاری معامله شود.


در حال حاضر بیت کوین در کانال ۴۱ هزار دلار معامله می‌شود و ۳۶ درصد از اوج ۶۴ هزار دلاری ۱۴ آوریل خود پایین‌تر است. علیرغم فاصله ۲۳ هزار دلاری تا رکورد قیمتی خود، قیمت بیت کوین نسبت به سال گذشته خود ۲۷۳ درصد بالاتر است.


تحلیلگران نسبت به افق طولانی‌مدت بیت کوین خوش بینند و معتقدند بزرگ‌ترین ارز دیجیتال بازار در سال‌های پیش رو همگان را شگفت‌زده خواهد کرد.


دن هلد، یکی از مدیران صرافی کراکن در آخرین صحبت‌های خود اظهار داشت که ارزش بازار بیت کوین در سال‌های آتی به ۲۰۰ تریلیون دلار خواهد رسید. این پیش‌بینی در حالی محقق خواهد شد که قیمت هر واحد بیت کوین به ۹.۵ میلیون دلار برسد. هلد در توضیح پیش‌بینی خود اعلام کرد که ارزش بازار دارایی‌های ذخیره‌ای چون طلا، ارزهای فیات و املاک حدود ۲۵۰ تریلیون دلار است اما آنها از دیدگاه ذخیره ارزش و ضد تورم بودن ضعیف‌تر از بیت کوین هستند.


منبع u.today و cryptoslate


انتهای خبر

0
0