آکادمی هلاکوئی
1400/02/15
13:20
نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (۱۵ اردیبهشت)

بیت کوین به زیر ۵۳ هزار دلار رسید…

بیت کوین به زیر ۵۳ هزار دلار رسید


در حالی که برخی از آلتکوین ها همچنان در حال ثبت رکوردهای جدید هستند، ارز رمزنگاری برتر بازار نتوانسته است رالی آغازین خود در ابتدای سال ۲۰۲۱ را ادامه دهد. همین دو روز پیش، به نظر می رسید که سرانجام روند حرکت این ارز رو به تغییر است زیرا بیت کوین ۵۹۰۰۰ دلار را هم لمس کرد. این بالاترین سطح قیمت این دارایی طی دو هفته گذشته بود.


با این حال، خرس ها با پیگیری این حرکت بار دیگر این ارز را به پایین کشاندند. در ۴۸ ساعت بعد، BTC بیش از ۶۰۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داد و به زیر ۵۳۰۰۰ دلار رسید. علی رغم بازیابی حدودا هزار دلاری، در مقیاس ۲۴ ساعته بیت کوین هنوز ۳.۵٪ کاهش را نشان می دهد.


در نتیجه این تحولات منفی، چیرگی BTC بر بازار آلتکوین ها همچنان در حال کمتر شدن است. اکنون معیار مقایسه ارزش بازار بیت کوین با تمام دارایی های رمزنگاری شده در پایین ترین سطح ۳ ساله خود یعنی ۴۵.۲٪ قرار دارد.


رکوردهای تازه دوج کوین و چین لینک


پس از چند روز متوالی ثبت رکوردهای پی در پی، سرانجام اتریوم روند اصلاحی خود را آغاز کرد. پس از ثبت بالاترین رقم تاریخی اتر در تراز ۳۵۰۰ دلار، دومین ارز بزرگ رمزنگاری شده بازار حدود ۳۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داد.


بایننس کوین هم که به ۶۸۰ دلار رسیده بود با اندکی کاهش اکنون زیر ۶۳۰ دلار قرار دارد. ریپل (۵-٪) و کاردانو (۱.۵-٪) نیز امروز به رنگ قرمز هستند.


از طرف دیگر، لایت کوین، بیت کوین کش و چین لینک و البته دوج کوین دستاوردهای چشمگیری داشته اند. LTC با ۱۵٪ افزایش به ۳۲۵ دلار و BCH به بالاتر از ۱۰۵۰ دلار رسیده اند.


fhchv 15 - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (15 اردیبهشت)fhchv 15 - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (15 اردیبهشت)

آلتکوین هایی مثل Ethereum Classic (۴۶٪), Dash (۱۸٪), Telcoin (۱۳٪), Zcash (۱۲٪), EOS (۱۲٪) و OMG Network (۱۰٪) اندکی افزایش داشته اند. از سوی دیگر، BakeryToken (-۱۵٪), Avalanche (-۱۲٪), Maker (-۱۲٪), Compound (-۱۱٪) و Huobi Token (-۱۰٪) ریزشی بوده اند.


LINK و DOGE به ترتیب پس از افزایش ۲۲ درصدی و ۵۳ درصدی، رکوردهای جدید خود را ثبت کرده اند. اکنون قیمت LINK نزدیک به ۵۰ دلار است ، در حالی که DOGE به حدود ۰.۷۰ دلار رسیده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0