آکادمی هلاکوئی
1400/10/05
12:50
یو اس تی در Binance و Huobi لیست شد و Terra را تا ۱۰۰ دلار پیش برد

یو اس تی، استیبل کوین اصلی پروژه Terra،…

یو اس تی، استیبل کوین اصلی پروژه Terra، در حال وارد شدن به Binance و Huobi، دو صرافی پیشرو از نظر حجم معاملات است و گزینه هایی را که کاربران برای معامله این استیبل کوین دارند، گسترش می دهد. پس از این اعلامیه ها، قیمت LUNA، دارایی حاکمیتی پروژه Terra، بالاترین رکورد قبلی خود را شکست و برای اولین بار در تاریخ خود به بیش از ۱۰۰ دلار رسید.


UST مورد توجه Huobi و Binance قرار می گیرد


UST، پرمصرف‌ترین استیبل کوین پروژه Terra، اکنون به نقطه عطفی رسیده است که دو صرافی پیشرو از نظر حجم معامله آن را در پلتفرم‌های خود گنجانده‌اند. Huobi، یک صرافی آسیایی، اعلام کرد که این دارایی را در ۲۳ دسامبر(۲ دی) در Pioneer Zone خود گنجانده است و مسابقه ای را برای جذب معامله ارز جدید راه اندازی کرده و ۲۱۰۰۰۰ UST را به کاربران پلت فرم ارائه می دهد.


بایننس همچنین لیست کردن این استیبل کوین را در همان روز گزارش کرد و اظهار داشت که سه جفت معاملاتی مختلف UST را ارائه می دهد: UST/BTC، UST/BUSD و UST/USDT. در مقابل، Huobi تنها جفت معاملاتی در برابر USDT را تایید کرد. این خبر با استقبال خوب دو کوون(Do Kwon)، بنیانگذار و مدیرعامل Terraform Labs مواجه شد که آن را جشن گرفت و اظهار داشت:


اکنون به معنای واقعی کلمه هیچ دلیلی وجود ندارد که پول اینترنتی خود را در معرض خطر سانسور قرار دهید. تعطیلات همه مبارک!


LUNA دوباره سطوح رکورد را شکست


ارزش بازار استیبل کوین Terra تنها در هفته گذشته رشد قابل توجهی داشته است و از ۸.۸ میلیارد دلار در ۱۸ دسامبر(۲۷ آذر) به تقریبا ۹.۸ میلیارد دلار در ۲۴ دسامبر(۳دی) رسیده است. درست پس از اعلام بایننس، بیش از ۲۰۰ میلیون UST منتشر شد. این، با توجه به پویایی انتشار توکن، ممکن است بر افزایش قیمت LUNA تاثیر بگذارد.


LUNA، توکن حاکمیتی پروژه Terra، برای ضرب UST استفاده می شود. با تولید بیشتر UST، عرضه LUNA کاهش می یابد و آن را به یک محصول کمیاب تر تبدیل می کند. این ممکن است بسته به شرایط بازار، به یک افزایش قیمت فرضی کمک کند.


پس از اعلام لیست شدن، قیمت LUNA واکنش مثبتی نشان داد و بالاترین رکورد اخیر خود یعنی کمی بیش از ۸۰ دلار را که در ۲۰ دسامبر(۲۹ آذر) ایجاد شد، شکست. این زمانی بود که یو اس تی از DAI، استیبل کوین وثیقه شده با اتریوم به عنوان با ارزش ترین استیبل کوین غیرمتمرکز عبور کرد. قیمت LUNA دیروز به کمک جهش بازار کلی ارزهای دیجیتال به ۱۰۰.۸۴ دلار رسید و از آن زمان به کمی بیش از ۹۵ دلار رسیده است.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: news.bitcoin


انتهای خبر

0
0