اخبار اکس نوین
1400/07/25
09:04
آلسیو راستانی: بین کوین در حال ورود به آخرین مرحله از فاز گاوی بازار است

اکس نوین: به گفته آلسیو راستانی تحلیلگر و معامله‌گر مطرح ارز دیجیتال، بیت کوین طی چند ماه آینده مسیر صعودی خود را ادامه داده و به صد هزار دلار خواهد رسید. آلسیو راستانی معتقد است بیت کوین در حال ورود به آخرین مرحله از بازار گاوی است که در نهایت آن را به قلمرو شش‌رقمی خواهد رساند. وی برای توضیح پیش‌بینی خود به نظریه موج الیوت اشاره دارد که روندهای صعودی قیمت را به پنج موج تقسیم می‌کند. راستانی معتقد است بیت کوین اکنون به آخرین موج صعودی وارد شده که از سال ۲۰۱۹ آغاز شد و سال آینده در اوج خود قرار خواهد گرفت. وی اظهار داشت: هنگامی که…

اکس نوین : به گفته آلسیو راستانی تحلیلگر و معامله‌گر مطرح ارز دیجیتال، بیت کوین طی چند ماه آینده مسیر صعودی خود را ادامه داده و به صد هزار دلار خواهد رسید.


آلسیو راستانی معتقد است بیت کوین در حال ورود به آخرین مرحله از بازار گاوی است که در نهایت آن را به قلمرو شش‌رقمی خواهد رساند.


وی برای توضیح پیش‌بینی خود به نظریه موج الیوت اشاره دارد که روندهای صعودی قیمت را به پنج موج تقسیم می‌کند. راستانی معتقد است بیت کوین اکنون به آخرین موج صعودی وارد شده که از سال ۲۰۱۹ آغاز شد و سال آینده در اوج خود قرار خواهد گرفت.


وی اظهار داشت:


هنگامی که حرکت این پنج موج به پایان برسد، من منتظر بازار خرسی خواهم بود.


با توجه به تحقیقات جیسون گوپرت کارشناس امور مالی، راستانی معتقد است روند نزولی گسترده‌تری در چند سال آینده در انتظار بیت کوین است که با افت بازارهای مالی سنتی گسترده‌تر خواهد شد. به عقیده وی، بیت کوین تحت تاثیر اصلاح بازار سهام قرار خواهد گرفت چراکه هر دو دارایی‌های دارای ریسکی هستند.


وی افزود:


وقتی تمایل برای ریسک وجود داشته باشد، هر دو این بازارها افزایش می‌یابند اما زمانی که تمایل برای خطر پایین است، آنها با افت مواجه می‌شوند.


بیت کوین امروز برخلاف روز گذشته، روز آرامی را تجربه کرده و با افتی ۲.۴ درصدی در کانال ۶۰ هزار دلار معامله می‌شود.


منبع cointelegraph


انتهای خبر

0
0