آکادمی هلاکوئی
1400/07/26
17:20
۷۰ درصد از هولدر های دوج با افزایش حجم معاملات، در سود هستند

بر اساس داده های IntoTheBlock، داده های زنجیره…

بر اساس داده های IntoTheBlock، داده های زنجیره ای دوج کوین رشد کلی این شبکه را نشان می دهند و اکثریت سرمایه گذاران دوج با افزایش متوسط حجم معاملات، در سود هستند. در زمان نگارش این مقاله، قیمت یک دوج ۱۲ درصد افزایش یافته است.


افزایش حجم و فعالیت تراکنش ها


داده های زنجیره ای دوج نشان می دهند در حالی که قیمت این رمزارز افزایش می یابد، فعالیت های بیشتری در شبکه نیز شروع می شود. در حالی که جریان ورودی به صرافی ها همچنان پائین است، اما افزایش فعالیت های معاملاتی ممکن است چند مورد را نشان دهد: معامله گران به دلایل مختلف وجوه ناچیزی را در صرافی منتقل می کنند یا دوج کوین خود را بین کیف پول ها جابجا می کنند.


در حالی که صرافی ها هنوز هیچ گونه جریان قابل توجهی را در جفت های معاملاتی دوج گزارش نکرده اند، اما اگر کوین های بیشتری به کیف های صرافی منتقل شوند، ممکن است تاثیر منفی افزایش فعالیت معاملاتی منعکس شود.


اکثریت هولدر ها در سود هستند


اگرچه ۷۰ درصد از هولدر های دوج همچنان در سود هستند، اما خود این عدد خیلی زیاد در نظر گرفته نمی شود. پیش از این، زمانی که دوج کوین نزدیک به ATH قبلی خود معامله می شد، ۹۰ درصد هولدر ها در سود بودند.


هر زمان که این میزان در “سود” بودن به رقم ۹۰ درصد نزدیک شود، اصلاحات به بازار وارد می شود، زیرا اکثر معامله گران سود خود را در اوج خارج می کنند، که زنجیره ای از نقدینگی و سقوط سریع قیمت را آغاز می کند.


2021 10 18 17 06 04 70 of DOGE Holders in Profit While Transaction Size Is Rising - 70 درصد از هولدر های دوج با افزایش حجم معاملات، در سود هستند

اگرچه شاخص های کلی درون زنجیره ای بازار تمایل “نزولی” را نشان می دهند، اما چندان با قیمت فعلی مطابقت ندارند. شاخص های احساسات اجتماعی نیز نشان می دهند که کلمه “DOGE$” در حال حاضر ترند شده و از نظر منشن شدن از بیت کوین و اتریوم بهتر عمل کرده است.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: U.today


انتهای خبر

0
0