اقتصاد آنلاین
1400/01/14
14:38
کدال‌نگر ۱۴فروردین۱۴۰۰/ رکوردشکنی پتروشیمی نوری در فروش اسفندماه

این گزارش به بررسی اطلاعیه‌های منتشرشده در سامانه کدال پرداخته و برخی از آن‌ها را تحلیل می‌کند. ارزش ریالی فروش آریا در سال ۱۳۹۹بیش از دو برابر شده است. فملی در ۱۲ماهه منتهی به اسفند سال ۱۳۹۹ حدود ۴۲هزار میلیارد تومان درآمد کسب نمود.

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند ؛ کدال‌نگر ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ به بررسی برخی از اطلاعیه‌های منتشرشده در کدال پرداخته است.


صورت‌های مالی و گزارش‌های ماهانه

«ددانا»: شرکت داروسازی دانا، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰را منتشر کرد. طبق این گزارش ددانا در اسفند ماه ۶۴میلیارد تومان فروش داشته است.


«دکپسول»: شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰را منتشر کرد. طبق این گزارش دکپسول در اسفند ماه بیش از ۱۱میلیارد تومان فروش داشته است.


«تلیسه»: شرکت دامداری تلیسه نمونه، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰را منتشر کرد. طبق این گزارش تلیسه در اسفند ماه حدود ۲۴میلیارد تومان فروش داشته است.


«افرا»: شرکت افرانت، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰را منتشر کرد. طبق این گزارش افرا در اسفند ماه ۱۳میلیارد تومان درآمد داشته است.


«بفجر»: شرکت فجر انرژی خلیج فارس، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰را منتشر کرد. طبق این گزارش بفجر در اسفند ماه حدود ۱۹۵میلیارد تومان فروش داشته است.


«هرمز»: شرکت فولاد هرمزگان جنوب، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰را منتشر کرد. طبق این گزارش هرمز در اسفند ماه بیش از دو هزار و ۵۶۰میلیارد تومان فروش داشته است.


«ومعلم»: شرکت بیمه معلم در مدت ۱۲ ماهه منتهی به اسفند حدود سه هزار و ۷۰میلیارد تومان درآمد حق بیمه صادره شناسایی نمود.


«فلامی»: شرکت لامیران، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰را منتشر کرد. طبق این گزارش فلامی در اسفند ماه حدود هفت میلیارد تومان فروش داشته است.


«سپیدار»: شرکت سپیدار سیستم آسیا در ۱۲ماهه منتهی به اسفند سال ۱۳۹۹حدود ۸۰میلیارد تومان درآمد کسب نمود که از این مبلغ ۱۱میلیارد تومان آن مربوط به اسفند ماه می باشد.


«فروی»: شرکت ذوب روی اصفهان در اسفند ماه تا حدودی عملکرد نامناسبش در بهمن ماه را جبران کرد و به فروش ۸۹حدود ۹۰میلیارد تومانی دست یافت. این نماد معاملاتی در ۱۲ ماهه سال مالی ۹۹، حدود ۵۴۰میلیارد تومان فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۰درصد رشد داشته است.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید!



photo_2021-04-03_12-08-36
photo_2021-04-03_12-09-13

«آریا»: شرکت پلیمر آریا ساسول موفق به ثبت رکوردی جدید در تولید و فروش خود در سال ۱۳۹۹شد. این شرکت در اسفندماه مبلغ کل فروش را بیش از دو هزار و ۵۷۵میلیارد محقق نمود که بیشترین مبلغ فروش ماهانه شرکت به حساب می آید.


ارزش ریالی فروش شرکت در سال ۱۳۹۹بیش از دو برابر شده است و این در حالی‌است که به دلیل بیماری کرونا در ابتدای سال قیمت محصولات با کاهش روبرو گردیده بود.


«شپاکسا»: شرکت پاکسان در ۳ماهه منتهی به اسفند سال جاری از فروش محصولات خود حدود ۵۳۵میلیارد تومان درآمد کسب نمود که از این مبلغ ۲۳۰میلیارد تومان آن مربوط به همین ماه می باشد. گفتنی است مبلغ فروش این شرکت در مدت ۳ماهه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۰۰درصد رشد داشته است.


«شخاس»: شرکت پتروشیمی خراسان، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰را منتشر کرد. طبق این گزارش شپاکسا در اسفند ماه حدود ۲۶۵میلیارد تومان فروش داشته است.


«وپاسار»: شرکت بانک پاسارگاد در عملکرد ۱۲ماهه منتهی به اسفند ۱۳۹۹، حدود ۲۱هزار ۲۷۵و میلیارد تومان درآمد از تسهیلات اعطایی خود کسب نمود. هم چنین جمع سود اعطا شده به سپرده های سرمایه گذاری شده در این بانک به هزار ۵۲۰میلیارد تومان رسید. گفتنی است تراز این بانک در این بیش از هزار و ۲۷۵میلیارد تومان و در کل دوره حدود پنج هزار و ۶۱۵میلیارد تومان مثبت بود.


«حسینا»: شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا، و در کل دوره حدود ۵۴۰میلیارد تومان فروش داشت.


«کاوه»: شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در ۱۲ماهه منتهی به اسفند سال ۱۳۹۹ از فروش محصولات خود ۱۳هزار و ۴۲۰یلیارد تومان درآمد کسب نمود که از این مبلغ هزار و ۶۲۰میلیارد تومان آن مربوط به همین ماه می باشد. گفتنی است مبلغ فروش این شرکت در مدت ۱۲ ماهه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۵۳درصد رشد داشته است.


«ولملت»: شرکت واسپاری ملت در ۱۲ماهه منتهی به اسفند سال ۱۳۹۹ بیش از۱۰۰میلیارد تومان درآمد کسب نمود که از این مبلغ حدود هشت میلیارد تومان آن مربوط به اسفند ماه می باشد.


«فملی»: شرکت ملی صنایع مس ایران در ۱۲ماهه منتهی به اسفند سال ۱۳۹۹ حدود ۴۲هزار میلیارد تومان درآمد کسب نمود که از این مبلغ هفت هزار و ۲۷۰میلیارد تومان آن مربوط به اسفند ماه می باشد.


photo_2021-04-03_11-36-06

«کساوه»: شرکت صنایع کاشی و سرامیک سینا در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند سال ۱۳۹۹ از فروش محصولات خود حدود ۵۷۵میلیارد تومان درآمد کسب نمود که از این مبلغ ۶۶میلیارد تومان آن مربوط به همین ماه می باشد. گفتنی است فروش دوره مشابه سال قبل ۲۸۳میلیارد تومان بود.


«پکویر»: شرکت کویر تایر در ۱۲ماهه منتهی به اسفند سال ۱۳۹۹ حدود ۴۱۵میلیارد تومان درآمد کسب نمود که از این مبلغ حدود ۱۶۰میلیارد تومان آن مربوط به اسفند ماه می باشد.


«جم»: شرکت پتروشیمی جم در ۱۲ماهه منتهی به اسفند سال ۱۳۹۹ از فروش محصولات خود حدود ۲۶هزار و ۲۹۰میلیارد تومان درآمد کسب نمود که از این مبلغ سه هزار و ۱۷۵میلیارد تومان آن مربوط به همین ماه می باشد. گفتنی است مبلغ فروش این شرکت در مدت ۱۲ماهه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۹۵درصد رشد داشته است.


«بمپنا»: شرکت تولید برق عسلویه مپنا در مدت ۱۲ماهه منتهی به اسفند ۹۹حدود ۳۰۵میلیارد تومان درآمد از فروش محصولات خود به دست آورد.


«کوثر»: شرکت بیمه کوثر در مدت ۱۲ماهه منتهی به اسفند حدود ۳هزار و ۵۳۵ میلیارد تومان درآمد حق بیمه صادره شناسایی نمود.


«قمرو»: شرکت قند مرو دشت در ۱۲ماهه منتهی به اسفند سال ۱۳۹۹ بیش از ۱۵۰میلیارد تومان درآمد کسب نمود که از این مبلغ حدود ۴۷میلیارد تومان آن مربوط به اسفند ماه می باشد.


«دماوند»: شرکت تولید نیروی برق دماوند در ۱۲ماهه منتهی به اسفند سال ۱۳۹۹ از فروش محصولات خود حدود ۷۸۵میلیارد تومان درآمد کسب نمود ، که از این مبلغ ۴۳میلیارد تومان آن مربوط به اسفند ماه می باشد. گفتنی است فروش دوره مشابه سال قبل ۷۴۰میلیارد تومان بود.


«تاصیکو»: شرکت سرمایه گذاری صدر تامین اعلام نمود شرکت سرمایه گذاری صبا تامین با دارا بودن ۳۸.۴۷٪سهام شرکت سرمایه گذاری صدر تامین ، عطف به درخواست توثیق و نامه شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه ، ۷۰۰.۰۰۰.۰۰۰سهم از متعلق به خود را توثیق نموده است.


«کمنگنز»: شرکت معادن منگنز ایران در مدت ۱۲ ماهه منتهی به اسفند حدود ۱۹۲ میلیارد تومان درآمد از فروش محصولات خود به دست آورد که حدود ۱۲میلیارد تومان از آن مربوط به اسفندماه می‌باشد. فروش اسفندماه این شرکت نسبت به ماه گذشته ۲۹درصد افت کرده‌است.


«فجر»: فولاد امیر کبیر کاشان در اسفند ماه ۲۷۵میلیارد تومان فروش داشت. این عدد در بهمن ماه ۳۲۰میلیارد تومان و میانگین فروش ۱۱ماه گذشته حدود ۲۲۵میلیارد تومان بوده است. فجر در سال ۹۹در مجموع ۲هزار و ۷۵۵میلیارد تومان فروش داشته که این عدد در مدت مشابه سال قبل حدود هزار و ۱۹۵میلیارد تومان بوده است.


«وملل»: موسسه اعتباری ملل در عملکرد ۱۲ماهه منتهی به اسفند ۱۳۹۹، حدود سه هزار و ۹۰۰میلیارد تومان درآمد از تسهیلات اعطایی خود کسب نمود. هم چنین جمع سود اعطا شده به سپرده های سرمایه گذاری شده در این بانک به دو هزار و ۸۴۰میلیارد تومان رسید.


«مادیرا»: شرکت صنایع ماشین‌های اداری ایران در ۱۲ماهه منتهی به اسفند سال جاری از فروش محصولات خود ۲هزار و ۲۳۰میلیارد تومان درآمد کسب نمود که از این مبلغ ۱۵۶میلیارد تومان آن مربوط به اسفند ماه می باشد. گفتنی است مبلغ فروش این شرکت در مدت ۱۲ماهه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶۷درصد رشد داشته است.


«اپال»: ارزش پرتفوی بورسی شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس با افزایش حدود ۴میلیاردی در اسفندماه به حدود ۴۸میلیارد تومان رسید.


«ذوب»: شرکت ذوب آهن اصفهان در ۱۲ماهه منتهی به اسفند سال جاری از فروش محصولات خود ۲۰هزار و ۴۰میلیارد تومان درآمد کسب نمود که از این مبلغ حدود دو هزار و ۴۶۵میلیارد تومان آن مربوط به اسفند ماه می باشد. گفتنی‌است مبلغ فروش این شرکت در مدت ۱۲ماهه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۸۵درصد رشد داشته است.


«شسپا»: شرکت نفت سپاهان در ۱۲ماهه منتهی به اسفند سال جاری از فروش محصولات خود هفت هزار و ۱۷۵میلیارد تومان درآمد کسب نمود که از این مبلغ ۸۳۰میلیارد تومان آن مربوط به همین ماه می باشد. گفتنی است مبلغ فروش این شرکت در مدت ۱۲ماهه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵۱درصد رشد داشته است.


«غفارس»: شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس در ۱۲ماهه منتهی به اسفند سال ۱۳۹۹ از فروش محصولات خود ۶۹۵میلیارد تومان درآمد کسب نمود که از این مبلغ ۸۵میلیارد تومان آن مربوط به همین ماه می باشد. گفتنی است مبلغ فروش این شرکت در مدت ۱۲ ماهه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۲درصد رشد داشته است.


«ختوقا»: شرکت گروه صنعتی قطعات اتومبیل ایران در اسفند ماه خرید و فروشی نداشت.


«زاگرس»: شرکت پتروشیمی زاگرس در ۱۲ماهه منتهی به اسفند سال جاری از فروش محصولات خود ۱۴هزار و ۳۶۵میلیارد تومان درآمد کسب نمود که از این مبلغ هزار و ۸۲۰میلیارد تومان آن مربوط به همین ماه می باشد. گفتنی‌است مبلغ فروش این شرکت در مدت ۱۲ماهه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۸۵درصد رشد داشته‌است.


«ومعادن»: شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات در اسفند ماه فروشی انجام نداد. ارزش پرتفوی شرکت در این ماه رشد ۱۰هزار و ۵۲میلیارد تومانی داشت.


«نوری»: شرکت پتروشیمی نوری در ۱۲ماهه منتهی به اسفند سال ۱۳۹۹ از فروش محصولات خود ۳۷هزار و ۸۵۰میلیارد تومان درآمد کسب نمود که از این مبلغ ۵هزار و ۲۵۳میلیارد تومان آن مربوط به اسفند ماه می باشد. گفتنی‌است مبلغ فروش این شرکت در مدت ۱۲ماهه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵۶درصد رشد داشته است.فروش اسفند ماه بیشترین مبلغ فروش ماهانه شرکت می‌باشد.


انتهای خبر

0
0