آکادمی هلاکوئی
1400/10/21
09:30
آسوشیتد پرس پلتفرم NFT عکاسی مبتنی بر پالیگان را راه اندازی می کند

آسوشیتد پرس (Associated Press) در حال راه اندازی…

آسوشیتد پرس (Associated Press) در حال راه اندازی یک بازارNFT است که در آن کلکسیونرها می توانند عکس های توکن شده را از پلتفرم خبری جهانی خریداری کنند.


مجموعه اولیه NFT ها شامل عکس هایی از موضوعاتی مانند فضا، آب و هوا و جنگ از عکاسان آسوشیتد پرس(AP) است. طبق وب‌سایت مارکت، آنها طی چند هفته از تاریخ ۳۱ ژانویه(۱۱بهمن) با قیمت‌های متفاوت عرضه خواهند شد.


این عکس‌ها به‌عنوان NFT در شبکه مقیاس‌پذیری لایه دو اتریوم، پالیگان، ایجاد می‌شوند. این پلتفرم از تراکنش های ثانویه با استفاده از کارت های نقدی یا اعتباری و پرداخت ها در اتریوم پشتیبانی می کند.


این بازار توسط Xooa ساخته شده است، یک پلتفرم زیرساخت بلاک چین که متخصص در ساخت «بازارهای NFT با برچسب سفید برای برندها و صاحبان IP» است.


زک دانکرفلدمن(Zach Danker Feldman)، رئیس بازار در Xooa، گفت که این مشارکت به عنوان یک “ارتباط قدرتمند بین دنیای مجازی و دنیای واقعی” عمل خواهد کرد.


ارائه‌دهنده کیف پول کریپتو متامسک نیز با همکاری‌های آتی با Fortmatic، بایینس و کوین بیس روی کارت‌ها پشتیبانی می‌شود. ویژگی‌های بعدی آینده شامل «خروج به بازارهای دیگر»، «قابلیت‌های رسانه‌های اجتماعی»، «مفاهیم محتوای جدید» و «مزایای خارج از زنجیره» برای دارندگان NFT خواهد بود.


بر اساس اعلامیه ای از AP، وجوه حاصل از فروش NFT به بودجه روزنامه نگاری AP باز خواهد گشت. آسوشیتد پرس یک تعاونی خبری غیرانتفاعی ۱۷۵ ساله است که در شهر نیویورک مستقر است. اگرچه این پلتفرم امکان فروش در بازار ثانویه را فراهم می کند، اما هزینه سنگین ۱۰ درصدی را دریافت خواهد کرد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0