اقتصاد آنلاین
1400/07/17
16:14
بیشترین ارزش معاملات سهام (۱۷ مهر ۱۴۰۰) / کدما با ثبت ارزش معاملات ۲۴۰میلیارد

در بورس امروز امروز معامله‌گرها ۲۴۰میلیارد تومان سهام کدما خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه محصولات شیمیایی تعلق داشت و ۷.۳درصد از کل سهام کباده معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید


اقتصاد آنلاینهانا پاکمند ؛ روز جاری در مجموع حدود پنج هزار و ۳۸۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «کدما»، «آریان»، «شپنا»، «شستا» و «شبندر» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.


در اولین روز هفته معادل ۲۴۰میلیارد تومان سهام شرکت معدنی دماوند دست به دست شد، سرمایهگذاری پارس آریان پس از معاملاتی به ارزش ۲۱۰میلیارد تومان دوم شد و سهام پالایش نفت اصفهان نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.


بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که ۶۳۵میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات ۵۳۵میلیارد تومانی دوم شد و «فرآورده‌های نفتی» در جایگاه سوم قرار گرفت.


امروز ۷.۳درصد از کل سهام کباده معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۵.۳درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۶سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۴۴نماد نخست اختصاص داشت.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

1۲

انتهای خبر

0
0