بورس پرس
1400/09/27
09:44
جلسه وزیر صنعت با عشقی و مدیران عامل ۱۴ هلدینگ بزرگ بورسی

وزیر صنعت با رییس سازمان بورس، مدیران عامل بورس و فرابورس و ۱۴ هلدینگ بزرگ بورسی، رئیس بنیاد و دبیرکانون نهادهای سرمایه گذاری برای مشورت و توسعه سرمایه‌گذاری، تشکیل جلسه می دهد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، مهدی نیازی معاون طرح و برنامه وزارت صنعت در نامه‌ای به رئیس سازمان بورس، مدیران عامل بورس تهران، فرابورس، رئیس بنیاد، دبیر کانون نهادهای سرمایه گذاری و مدیران عامل ۱۴ هلدینگ بزرگ بورسی اعلام کرد: توسعه اقتصادی مستلزم افزایش سرمایه گذاری های مولد بر مبنای مزیت های رقابتی و تکمیل زنجیره ارزش است.


با توجه به توان فنی، مالی و سوابق اجرایی موثر شرکت های بزرگ و موفق در عرصه سرمایه گذاری، نقش آفرینی آنها در این موضوع حائز اهمیت ویژه است. در این راستا جلب مشارکت و ارتقای همکاری با شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری و تولیدی در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفته است.


لذا دعوت می شود در جلسه ای که امروز ساعت ۱۴ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با هدف ارائه برنامه‌های کوتاه و میان مدت وزارت صنعت برای توسعه سرمایه‌گذاری و هم افزایی و تبادل نظر برای ارتقاء همکاری شرکت‌های سرمایه‌گذاری در این حوزه با حضور وزیر صنعت برگزار می‌شود، شرکت کنید.


بنابراین گزارش، مدیران عامل شستا، سرمایه گذاری توسعه ملی، هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس، سرمایه‌گذاری امید، گروه مالی پاسارگاد، تاپیکو، سرمایه گذاری غدیر، صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها، سرمایه گذاری آتیه اندیشان مس، سرمایه گذاری خوارزمی، سرمایه گذاری صبا تامین، گروه توسعه صنایع بهشهر، سرمایه گذاری پارس آریان و سرمایه‌گذاری اهداف در این جلسه حضور خواهند داشت.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0