مبین تحلیل
1400/03/05
22:47
#کدالبان قسمت اول 🔶#بوعلی : بهره برداري از طرح : رافینیت به ميزان 230 هزار تن در سال LPG به ميزان 59 هزار تن در سال برش سبک با سولفورپایین 54 هز...

#کدالبان


قسمت اول



🔶#بوعلی : بهره برداری از طرح : رافینیت به میزان ۲۳۰ هزار تن در سال LPG به میزان ۵۹ هزار تن در سال برش سبک با سولفورپایین ۵۴ هزار تن در سال



✅گزارشات ماهانه:


🔶#شپارس : در مقایسه با ماه قبل مقدار تولید و فروش رشد۱۰ درصدی داشته و نرخ فروش نیز به طور میانگین رشد ۵۰ درصدی داشته است و درنهایت مبلغ فروش رشد ۴۵ درصدی داشته است.



🔶#شلعاب : بهبود در مقدار تولید و مقدار فروش در مقایسه با ماه های اخیر در صورتی که مقدار تولید تقریبا ۳ برابر شده در مقایسه با ماه قبل و مقدار فروش تقریبا ۶ برابر شده، نرخ فروش رشد ۱۰ و در نهایت مبلغ فروش رشد ۳۳۰ درصدی داشته است.



🔶#کرماشا : در مقایسه با ماه قبل مقدار تولیدی مشابه با ماه گذشته اما فروش تقریبا دو برابر، با وجود کاهش کم در نرخ های فروش محصولات اصلی، مبلغ فروش تقریبا ۲ برابر شده است.



🔶#شاروم : در مقایسه با ماه قبل رشد حدودا ۱۵ درصدی در تولید و ۱۰ درصدی در مقدار فروش و در کنار آن میانگین رشد ۱۰ درصدی در نرخ فروش شرکت، سبب رشد ۷۰ درصدی مبلغ فروش شده است.



🔶#شغدیر : بهبود در تولید شرکت و رشد ۱۷ درصدی در مقایسه با ماه قبل و رشد ۱۰ درصدی در مقدار فروش در کنار رشد ۳ درصدی در نرخ فروش، سبب رشد ۱۳.۷ درصدی در مبلغ فروش در مقایسه با ماه قبل شده است.



🔶#بوعلی : عملکردی تولیدی مشابه با ماه قبل اما مقدار فروش تقریبا ۳ برابر در مقایسه با ماه گذشته، در محصولات کاهش نرخ اندکی بوده و در نهایت مبلغ فروش تقریبا ۳ برابر شده که اثر افزایش مقدار فروش را نشان می دهد.



🔶#شرانل : در مقایسه با ماه قبل رشد تقریبا ۵۰ درصدی در مقدار فروش و تولید و رشد نرخ در برخی از محصولات تا ۳۵ درصد، سبب رشد تقریبا ۵۰ درصدی در مبلغ فروش شده است.



🔶#شنفت : در مقایسه با ماه قبل رشد ۷ درصدی در مقدار تولید اما کاهش ۲۵ درصدی در مقدار فروش در کنار کاهش اندک نرخ در اکثر محصولات، سبب کاهش ۱۵ درصدی در مبلغ فروش در مقایسه با ماه قبل شده است.




🔶#شفن : رشد ۳۳ درصدی در مقدار تولید و کاهش و افزایش هایی در فروش محصولات مختلف( از جمله رشد فروش استیک اسید و کاهش در فروش متانول) در مقایسه با ماه گذشته، و عدم تغییر آن چنانی در نرخ محصولات، سبب رشد ۲۰ درصدی مبلغ فروش شده است.



🔶#شبهرن : رشد ۲۰ درصدی در تولید و فروش ۲.۳ برابری در مقایسه با ماه گذشته، در کنار افزایش اندک در نرخ ها سبب رشد ۱۰۰ درصدی مبلغ فروش در مقایسه با ماه گذشته می باشد.



🔶#شتوکا : در مقایسه با ماه قبل رشد ۷۰ درصدی در مقدار تولید و ثبات در مقدار فروش و رشد ۳.۶ درصدی در نرخ فروش که در نهایت مبلغ فروش رشد ۵ درصدی داشته است.



🔶#شبصیر : تولید ۴ برابر در مقایسه با ماه قبل(که البته ماه گذشته تولید کمتر از میانگین مورد انتظار بوده است)، مقدار فروش با رشد ۴۳.۶ درصد و رشد اندک در نرخ، سبب رشد ۴۵ درصدی در مبلغ فروش شده است.



🔶#پاکشو : رشد ۱۰ درصدی در مقدار فروش در مقایسه با ماه گذشته و رشد ۴۰ درصدی در مقدار فروش در کنار کاهش نرخ در محصولات اصلی، سبب رشد حدودا ۶۰ درصدی در مبلغ فروش شده است.



🔶#شپاکسا : رشد ۲۰ درصدی در تولید در مقایسه با ماه گذشته و ۱.۵ برابر شدن مقدار فروش و رشد اندک در نرخ فروش محصولات، سبب ۲ برابر شده مبلغ فروش شده است.



🔶 #شکلر : رشد تولید ۳۷ درصدی در مقایسه با ماه گذشته و افزایش فروش ۲۱ درصدی در کنار افزایش نرخ در بیشتر محصولات تا ۳۶ درصد، سبب رشد ۵۰ درصدی مبلغ فروش شده است.



🔶#شگویا : در مقایسه با ماه قبل کاهش ۳۰ درصدی در مقدار تولید و ۱۷ درصدی در مقدار فروش در کنار رشد اندک در نرخ بیشتر محصولات، سبب کاهش ۱۵ درصدی در مبلغ فروش شده است.



انتهای خبر

0
0