آکادمی هلاکوئی
1401/04/31
12:10
خطر امکان بازگشت پس از رالی صعودی مونرو(MXR)

سرمایه گذاران به Monero (MXR) به عنوان یک…

سرمایه گذاران به Monero (MXR) به عنوان یک گزینه سرمایه گذاری خوب نگاه می کنند؛ به خصوص پس از رشد اخیر آن. این آلتکوین از آخرین کف قیمتی خود، روند صعودی خوبی داشته است، اما در زمان نگارش، MXR نشانه هایی از ضعف را نشان می دهد.


Monero TetherUS 1D - خطر امکان بازگشت پس از رالی صعودی مونرو(MXR)

در ۲۰ جولای(۲۹ تیر)، رمزارز با قیمت ۱۵۲.۸۰ دلار معامله می شد، اما در اوایل ۲۱ جولای، قیمت به ۱۴۶.۳۰ دلار کاهش یافت. در حال حاضر، MXR پس از ۵.۵۲ درصد افزایش قیمت در ۲۴ ساعت گذشته، حدود ۱۵۱.۵۶ دلار ارزش دارد.


عملکرد قیمت آن نشان می دهد که قدرت گاوها در حال کاهش است. قیمت MXR قبل از نشان دادن برخی نشانه‌های ضعف، اندکی از خط اصلاح فیبوناچی عبور کرد. این پس از آن رخ داد که قیمت برای اولین بار از ماه می(اردیبهشت) از میانگین متحرک ۵۰ روزه عبور کرد.


علیرغم آخرین پیشرفت برای MXR، این ارز دیجیتال هنوز خرید بیش از حد را تجربه نکرده است. این بدان معناست که ممکن است قبل از ورود کریپتو به منطقه اشباع خرید RSI، فضایی برای گاوها وجود داشته باشد. با این حال، این تنها زمانی اتفاق می افتد که حجم کافی برای بالا بردن قیمت وجود داشته باشد.


خوشبختانه، حجم MXR در روز گذشته به اوج چهار هفته‌ای خود رسید، اما با وجود این، منابع نهنگ چشم‌انداز نامطلوبی را نشان دادند.


بیشتر اقدامات قیمتی MXR توسط بخش خرده‌فروشی نیز کنترل می‌شود، که می‌تواند از افزایش قیمت‌های کوتاه‌مدت قوی حمایت کند، اما اگر نهنگ‌ها قادر به ارائه حمایت کافی نباشند، تقریبا همیشه با یک کاهش نزولی دنبال می‌شود.


یکی دیگر از دلایل احتمالی برای رالی اخیر مونرو می تواند فعالیت توسعه قوی در پروژه باشد. این می‌تواند اتفاق خوبی برای رمزارز باشد، زیرا سرمایه‌گذاران می‌توانند ترغیب شوند که دارایی‌های MXR خود را حفظ کنند و با انجام این کار، ضربه ریزش شدید را کاهش دهد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: coinquora


انتهای خبر

0
0