آکادمی هلاکوئی
1401/06/22
11:40
شرکت Anchorage Digital، استیبل کوین وابسته به ین ژاپن را ارائه می دهد

پلتفرم امنیتی نظارت بر رمزارزها، Anchorage Digital از…

پلتفرم امنیتی نظارت بر رمزارزها، Anchorage Digital از یک استیبل کوین مبتنی بر ین ژاپن (JPY) پشتیبانی می کند و آن را در کنار دلار دیجیتال آمریکا و یورو دیجیتال خود به کاربران پیشنهاد می دهد. و همچنین موارد استفاده از فینتک در ژاپن، از پرداخت ها گرفته تا حقوق و دستمزد را تقویت می کند.


حمایت انکوریج از استیبل کوین GYEN، به دلیل همکاری با GMO-Z.com Trust Company، یک شرکت تابعه خدمات مالی ژاپن و گروه اینترنتی GMO Internet Group است. این شرکت ها روز سه شنبه گفتند که استیبل‌کوین ین ژاپن توسط وزارت خدمات مالی ایالت نیویورک (DFS) تایید شده و دارایی های پشتیبان در بانک های بیمه شده FDIC به نسبت ۱:۱ نگهداری می شود.


استیبل کوین هایی مانند USDT و USDC به سنگ بنای رمزارزها و کاتالیزورهای الگوی معاملاتی جدید مانند امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) تبدیل شده اند. به گفته دیوگو مونیکا، یکی از بنیانگذاران آنکوریج، اما افراد خارج از جامعه رمزارزها، اکنون به امکانات بیشتر استیبل‌کوین ها پی برده اند و گسترش موارد استفاده به ویژه زمانی که نوبت به ارائه استیبل کوین های تنظیم شده با یک ارز محلی مانند ین ژاپن می رسد، قابل مشاهده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coindesk


انتهای خبر

0
0