تحلیل کاربردی هلالات
1400/07/06
11:45
#با_گزارشات #شهریور #حمل_ریلی #حمل و #نقل #خودرو در دو گروه حمل و نقل ريلی و خودرویی ها، درآمد #حسیر نسبت به بهار 19درصد و نسبت به تابستان قبلی 46...

#با_گزارشات #شهریور #حمل_ریلی #حمل و #نقل #خودرو



در دو گروه حمل و نقل ریلی و خودرویی ها، درآمد #حسیر نسبت به بهار ۱۹درصد و نسبت به تابستان قبلی ۴۶۸درصد طی این تابستان رشد کرده است. در تابستان قبلی ۵۵ریال زیان ساخت، در بهار ۵۰ریال سود ساخت و به نظر می رسد که شرایط بهتری را تجربه می کند با این حال ttm آن سود ده نیست فعلا.



#حپارسا ۲۱درصد رشد درآمد فصلی داشته (تابستان به بهار) و ۹۰درصد رشد درآمد نسبت به دوره مشابه (تابستان به تابستان). در این شرایط ۶۳۲ریال در تابستان قبلی سود ساخت و در بهار ۱۵۰۰ریال. P.e ttm۱۱.۸ است و با آمدن گزارش تابستان به زیر ۱۰ می رسد.



اما خودروسازان تجاری چه می کنند؟



#خزامیا در تابستان ۱۸۴درصد نسبت به بهار رشد درآمد داشت. کلا فصل تابستان خودرویی ها، فصل همیشه بهاری بوده است. تابستان به تابستان، درآمد شرکت ۲۵درصد رشد کرده و اما در هیچ کدام این فصول، سود نساخته است. با این حال انتظاراتی مبنی بر تحقق سود در تابستان ۱۴۰۰ وجود دارد.



#خاور ۳۷درصد رشد درآمد به بهار و ۱۹۸درصد رشد درآمد به تابستان را طی تابستان ۱۴۰۰ ثبت کرده است. این لاکچری ساز، در تابستان ۹۹ زیان ساخت و در بهار سودده بود. به نظر می رسد در تابستان جاری نیز سود ساخته اما نه به اندازه بهار!



#خکاوه هم ۱۱۵درصد رشد درآمد نسبت به بهار و ۴۲۶ریال نسبت به تابستان داشت. ۱۰۶ در تابستان قبلی زیان ساخت، ۵۸۴ریال سود در بهار جاری ساخت که عملیاتی نبود اما در تابستان به نظر می رسد سود عملیاتی ساخته باشد لذا p.e ttm شرکت بهبود می یابد و از مرز ۴۰ واحد می تواند به زیر ۲۰ برسد.

انتهای خبر

0
0