بورس پرس
1399/11/30
20:12
دو زیرمجموعه پترول دو تفاهم نامه برای داخلی سازی امضاء کردند

دو شرکت ارغوان گستر ایلام و پتروشیمی صدف خلیج فارس هرکدام دو تفاهم نامه برای داخلی سازی امضاء کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت ارغوان گستر ایلام در دومین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل با دو شرکت داخلی تفاهم نامه ساخت و تامین تجهیزات مورد نیاز را تامین کرد.


محمود هاشم زاده مدیرعامل ارغوان گستر ایلام دراین خصوص گفت:برای نخستین بار در کشور ساخت مخازنی با ابعاد استاندارد ASME SEC IIIV DIV II توسط سازندگان داخلی طراحی می شود.


وی افزود: طراحی ،ساخت ، حمل و نصب چهار مخزن نگهداری پروپیلن به گنجایش هر مخزن دو هزار و پانصد متر مکعب و طول هر مخزن بیش از ۵۳ متر و قطر مخزن در حدود ۷.۵ متر است که این قرار داد مهم با شرکت آذرآب به ارزش حدود ۵.۳ میلیون یورو امضاء شد.


هاشم زاده ادامه داد: تفاهم نامه دوم که بین ارغوان گستر ایلام و شرکت پتروپدم امضاء شد مربوط به ساخت ۱۶ دستگاه پمپ گریز از مرکز با استاندارد API است که در قسمت های مختلف واحد بکار می روند و ارزش قرارداد در حدود ۱.۳ میلیون یورو است.


امضای ۲ تفاهم‌نامه پتروشیمی صدف خلیج فارس


همچنین پتروشیمی صدف خلیج فارس در نمایشگاه حمایت از ساخت داخل با انعقاد دو تفاهم نامه با تولید کنندگان ایرانی، سهم داخلی سازی را در این مجتمع افزایش می دهد.


پتروشیمی صدف خلیج فارس با شرکت ایمن تاش سپاهان تفاهم نامه ساخت درخصوص تامین ماده DEF که مصرف سالانه این پتروشیمی برای استفاده از این ماده ۸۰ تن و ارزش ارزی آن معادل ۱۸۰ هزار یورو است و با شرکت مهرتاش سپاهان تولید محصول رزین Rosin که با مصرف سالانه حدود ۲ هزارتن و ارزش مالی ۷.۵ میلیون دلار نقش چشمگیری از خروج ارز را خواهد داشت، امضاء کرد.


پتروشیمی صدف خلیج فارس برای تولید ۱۳۶ هزار تن کائوچوی مصنوعی در راستای تامین بازار داخلی و جهانی در فاز دوم عسلویه در حال ساخت و تکمیل است که پس از راه اندازی این پتروشیمی به روزترین فناوری و بیشترین میزان تولید لاستیک مصنوعی را در داخل خواهد داشت.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0