رمزارز نیوز
1402/02/11
17:06
جدال گاوها و خرس‌ها بر سر کنترل قیمت شیبا اینو!

بر اساس اطلاعات منتشرشده توسط وبسایت IntoTheBlock، در هفته گذشته بیش از ۶.۴ تریلیون توکن شیبا اینو (SHIB) توسط… مطالعه مطلب ...

بر اساس اطلاعات منتشرشده توسط وبسایت IntoTheBlock، در هفته گذشته بیش از ۶.۴ تریلیون توکن شیبا اینو (SHIB) توسط افراد فعال در حوزه رمزارز خریداری شده است. در این میان، روز چهارشنبه با ۱.۳۹ تریلیون توکن SHIB خریداری‌شده، به عنوان فعال‌ترین روز از این لحاظ ثبت شد.


به گزارش رمزارز نیوز، در حال حاضر تعداد آدرس‌های خریداران بزرگ شیبا اینو به ۱۲۴ آدرس رسیده است. البته این تعداد، آدرس‌هایی را شامل می‌شود که حداقل ۱ درصد از کل حجم معاملات شیبا اینو را معامله کرده‌اند.


با این حال، اوضاع شیبا اینو آنقدر هم خوب به نظر نمی‌رسد. بر اساس داده‌های موجود، تعداد SHIBهای فروخته شده توسط سرمایه‌گذاران بزرگ ۶.۵ تریلیون توکن گزارش شده که ۱۰۰ میلیارد بیشتر از مقدار خریداری‌شده است. در همین حال، تعداد آدرس‌های فروشندگان بزرگ شیبا نیز ۱۴۹ آدرس است.


این در حالی است که در پایان هفته، قیمت SHIB افت ۱ درصدی را تجربه کرد که خیلی چشمگیر نیست. در واقع، این هفته برای شیبا اینو، مانند کل بازار کریپتو، پرتلاطم بود، و در زمان‌های مختلف، ابتکار عمل در معاملات از فروشندگان به خریداران تغییر کرد و دوباره برگشت.


انتهای خبر

0
0