بورس پرس
1400/08/01
08:48
خروج موقت ۲۳ شرکت ، تعلیق و تمدید توقف پنج نماد و بازارگردانی سه سهم

نماد ۲۳ شرکت بورسی و فرابورسی بسته ، تعلیق و توقف پنج نماد ، تمدید و بازارگردانی سهام سه شرکت هم شروع شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در اولین روز کاری هفته و ماه آبان ، نماد شرکت های پارس دارو ، توسعه و عمران امید، سبحان دارو ، سرمایه‌گذاری غدیر، سرمایه‌گذاری توسعه ملی ، خوراک دام پارس ، سرمایه‌گذاری ملی ایران، بیمه آسیا ، معادن بافق، مهرکام‌پارس ، سرمایه گذاری مسکن تهران ، اعتباری ملل ، آ.س.پ ، زرین معدن آسیا ، دارو سازی تولید دارو و نفت پاسارگاد ، برای یک ساعت بسته شد.


همچنین شرکت های پارس سرام ، کاشی الوند، مهرکام پارس برای یک روز و هپکو ، لیزینگ رازی ، قند تربت جام و قند تربت حیدریه برای دو روز کاری از تابلو معاملات خارج شدند .


در این میان توقف و تعلیق نماد سه شرکت پتروشیمی کازرون ، ممسنی و دهدشت که در بازار پایه زرد حضور دارند برای چندمین بار ، تمدید شد که با درج اشتباه مدیر عملیات بازار شرکت فرابورس مبنی بر تعلیق حداکثر ۳۱ شهریور ، همراه شده که به نظر می رسد در اصل تا ۳۱ آبان یا زمان دیگری باشد .


علاوه بر این دو نماد فرابورسی بانک دی و سنگ آهن گهر زمین هم بدون اعلام زمان ، تعلیق شد .


بازارگردانی سهام سه شرکت تولید دارو ، پخش البرز و سبحان انکولوژی هم با دامنه مجاز نوسان قیمت در بازارهای اول و دوم فرابورس و استفاده از روش بازارگردانی مبتنی بر حراج از امروز شنبه آغاز شد.


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0