آکادمی هلاکوئی
1400/09/19
09:20
شبکه WAX، پیشران معاملات تجارت الکترونیک بیش از ۳۴ درصد رشد کرد

دنیای کریپتو همیشه می تواند سرمایه گذاران و…

دنیای کریپتو همیشه می تواند سرمایه گذاران و معامله گران خود را در این فضا شگفت زده کند. این بار، شبکه WAX (WAXP) با موفقیت نرخ رشد ۲۴ ساعته بیش از ۳۴ درصدی را ثبت کرده است. افزایش فعلی نتیجه عملکرد تهاجمی رمزارزها در فضا است. در نتیجه، علاقه مندان به کریپتو اکنون از نزدیک رمزارز WAX را تماشا می کنند.


از نظر فناوری، وکس به گونه‌ای طراحی شده است که معاملات تجارت الکترونیک را برای هر طرف معامله سریع‌تر، ساده‌تر و ایمن‌تر کند. علاوه بر این، وکس یک بلاکچین است که کاملا با EOS سازگار است و از اثبات سهام (DPoS) به عنوان مکانیسم توافق خود استفاده می کند.


در زمان نگارش مقاله، وکس با قیمت مناسب ۰.۶۳۴۱ دلار به ازای هر واحد با نرخ رشد یک ساله بیش از ۱۵۰۲.۷ درصد معامله می شود. ارزش بازار آن تقریبا ۱.۲ میلیارد دلار و حجم معاملات آن ۵۶۳ میلیون دلار است. اگر این روند صعودی ادامه یابد، این احتمال وجود دارد که این رمزارز موقعیت خود را در بازار بیش از پیش تقویت کند.


از سوی دیگر، وکس تنها یکی از دارایی های دیجیتال در فضای رمزارزها است که اکنون موقعیت خود را در بازار تقویت می کند. رمزارزهایی مانند اتریوم، ریپل و لونا نمونه‌هایی از دارایی‌های دیجیتالی هستند که همچنان در مرکز بازار کریپتو قرار دارند. البته، نباید بیت کوین را فراموش کنیم، پادشاه دارایی های رمزنگاری شده که همچنان بر صنعت رمزارزها تسلط دارد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: Coinquora


انتهای خبر

0
0